כותרות אחרונות
Search

חברת קליל בקמפיין חדש להשקת מערכות חלון בלגי ארט בתקציב של 1.5 מיליון ₪.

חברת "קליל" בקמפיין חדש להשקת מערכות חלון בלגי ארט – צילום: יח"צ "קליל"

 

חברת קליל בקמפיין חדש להשקת מערכות חלון בלגי ארט בתקציב של 1.5 מיליון ₪.

שלי אברהם, סמנכ"לית שיווק בחברת קליל: "לאחר מהלך פיתוח ממושך ומדויק, אנו מתרגשים להשיק את מערכות החלון שהן התפתחות עדכנית של האייקון הישראלי האהוב בבית- חלון בלגי ארט". 

 

חברת "קליל" בקמפיין חדש להשקת מערכות חלון בלגי ארט – צילום: יח"צ "קליל"

 

חברת קליל בקמפיין חדש להשקת מערכות חלון בלגי ארט בתקציב של 1.5 מיליון ₪.

 

מערכות "בלגי ארט" הותאמו למגמות עיצוב עכשווית עם פיתוחים דקורטיביים קשתיים שנותנים למערכת את המראה הייחודי, ידיות בעיצוב מותאם וכן יישום יתרונות פונקציונאליים שנותנים מענה לאיטום, תנועה, וביטחון טובים יותר.

 

חברת "קליל" בקמפיין חדש להשקת מערכות חלון בלגי ארט – צילום: יח"צ "קליל"

 

"המעניין והייחודי במערכות בלגי ארט הוא שכל מתכנן יכול ליצור באמצעות הפרופילים והאביזרים הייחודיים מערכות מעוצבות בדיוק לפי טעמו האישי, ובכך להטביע חותם בבית, ממש כמו יצירת אומנות.

 

חברת "קליל" בקמפיין חדש להשקת מערכות חלון בלגי ארט – צילום: יח"צ "קליל"

 

ממחקר שערכנו אנו מבינים שקהל רב מעוניין בעיצוב אישי תוך התאמה מלאה לצרכים וההעדפות וכל זאת תוך במסגרת סגנונות עיצוביים עכשוויים- ג'פנדי, ים-תיכוני, או קלאסי", מציינת שלי אברהם סמנכ"לית השיווק בחברת קליל.