כותרות אחרונות
Search

"סלקום TV" תעלה במהלך כל חודש אוגוסט עם מגוון ספיישלים שיתאימו לצופים הצעירים, הבוגרים ולמשפחה כולה.

 

 

"סלקום TV" תעלה במהלך כל חודש אוגוסט עם מגוון ספיישלים שיתאימו לצופים הצעירים, הבוגרים ולמשפחה כולה.

בין הספיישלים: * עשר סיבות להישאר בארץ, * יום ספיידרמן, * לטוס בלי לזוז מהספה, * יום הולדת לדורה, * טו"ב באב – אהבה בכל השפות, * יום העצמאות ההודי, * סופ"ש של סטנד אפ, * ספיישל חזרה ללימודים.

 

1.8.2024 – עשר סיבות להישאר בארץ

חושבים עדיין לטוס? תחשבו שוב! החבילות הטורקיות וההודיות נותנות לכם עשר סיבות להישאר בארץ עם סדרות כמו ספיר, ראזיה סולטאן, אהבה סוערת וגורלה של ילדה.

 

1.8.2024 – יום ספיידרמן

לכבוד יום ספיידרמן, בואו לראות את הסרטים והסדרות של הכוכב הכי אהוב של מארוול.

 

50 דייטים ראשונים – צילום: באדיבות סלקום TV

 

4.8.2024 – לטוס בלי לזוז מהספה

נשארתם בארץ? אל תדאגו! יש לנו במיוחד בשבילכם סרטים וסדרות שיקחו אתכם מסביב לעולם. מניו יורק של סקס והעיר הגדולה, דרך לוס אנג'לס של לה לה לנד ועד הוואי של 50 דייטים ראשונים. בערוץ הסרטים וב-VOD. בין התכנים בספיישל: פארגו, עוברות את הגבול, נער החידות ממומביי, נערת הראמן, הטיול לאיטליה, הבת האפלה, הבית באיטליה, אומאמי, ווקר, התייר, המלך, עקרות בית אמיתיות, בוורלי הילס, הדרך לאילת, בארב וסטאר יוצאות לויסטה דל מאר, המסע הבלתי סביר (בעליל) של הרולד פריי, המסע שלי עם האריס, השליח האנגלי מגלה את אמריקה 2, קנדהאר.

 

מגלה את אמריקה – צילום: באדיבות סלקום TV

 

14.8.2024 – יום הולדת לדורה

חוגגים יום הולדת לחוקרת הכי אהובה בעולם

 

15.8.2024 – טו"ב באב – אהבה בכל השפות

לרגל יום האהבה, סרטים וסדרות בשפה המדוברת ביותר בעולם – שפת האהבה. באנגלית, בעברית, בטורקית, בהודית, בצרפתית או בכל שפה שרק תרצו – בערוצים וב-VOD.

 

מגלים עם דורה – צילום: באדיבות סלקום TV

 

תכנים באנגלית: דירת שותפים, אהבה בין השורות, אולי חתונה, אור בין האוקיינוסים, אחרי ש…(כל הארבעה), אף פעם לא מאוחר, אפשר לגלות לך סוד, בקצב הלב, ברייקדאנס, ג'יין אייר, ג'רי מגוויר, החתונה של החבר שלי, החתונה היוונית שלי 2, היעד… חתונה, המזכירה, חולי אהבה, חתונה אש, כוכב נולד, לה לה לנד, מה שקורה בווגאס, משחק השנאה.

 

דירת שותפים – צילום: באדיבות סלקום TV

 

תכנים בעברית: מתחתנת, זינוק בעלייה, ילד טוב ירושלים, עוד סיפור אחד, אהבה קולומביאנית, זהר, זוגות זוגות, בחורים טובים, אהבה בשלייקס, ואז היא הגיעה, יוסי וג'אגר, חתונה מנייר.

 

ילד טוב ירושלים – צילום: באדיבות סלקום TV

תכנים בצרפתית: תשוקה צרפתית, אמלי, אמנות הבגידה, ארבעה כוכבים, ארוס בהשאלה, באהבה, רוזי, כחול הוא הצבע החם ביותר, למה זה מגיע לי 2, מאהב צרפתי.

 

תכנים בטורקית: אהבה ועונש, ותכני פרימיום טורקים: אהבה בריח תות, גבר אוהב, פצעי האהבה, צעיף אדום, אסי, ספיר, השלדג, בהאר, פרחי הדם, הג'ראן.

 

תכנים בספרדית: דבר אליה, ותכני הפרימיום: קפה בניחוח אישה, כל הפרחים, בובה פראית.

 

תכנים בהודית: לילות הודו, מאהב מסתורי, יחסים אסורים, זו אהבה, הכלה ממומביי, סידהי, ריח החיים.

 

סגני המנהל – צילום: באדיבות סלקום TV

 

15.8.2024 – יום העצמאות ההודי

לרגל יום העצמאות ההודי, ערוצי הסדרות ההודיות יהיו פתוחים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום בין התאריכים 7-21 באוגוסט.

 

22.8.2024 – סופ"ש של סטנד אפ

אנחנו יודעים שעם כל מה שקורה מסביב, כל מה שאתם רוצים לעשות זה לשבת על הספה ולצחוק. סופ"ש עם הסטנד אפ הכי מצחיק מהארץ ומהעולם, עם ספיישלים של ניקי גלייזר, ביל מאהר, איימי שומר, רותם אבוהב, מיקי גבע, רשף לוי ועוד. בין הספיישלים: רשף לוי באמריקה, רותם אבוהב בסטנדאפ, ניקי גלייזר – ספיישל סטנדאפ, סאם ג'יי – ספיישל סטנד אפ, שרה סיברמן – ספיישל סטנד אפ, ביל מאהר – ספיישל סטנד אפ, בילי קריסטל – 700 ימי ראשון, שרה סיברמן – אנשים הם קסם, איימי שומר בתיאטרון האפולו, ויטני קאמינגס – ספיישל סטנד אפ

 

25.8.2024 – ספיישל חזרה ללימודים

זה אולי לא מרגיש ככה, אבל החופש עוד מעט נגמר, וכדי להקל על החזרה, אתם יכולים להתרגל לבתי ספר עם הסרטים והסדרות שיחזירו אתכם לכיתות, עם אלישע, אליפים, באה בקלות, בית ספר למכשפים ועוד. בין התכנים: ראש גדול – עונות 1-3, הצילו כיווצתי את המורה, קיקיוואקה מחנה קיץ, המורדים, או בוי, אליפים, השמיניה, שוברי גלים, אלישע, אדוני המאמנת, בית ספר דרדרים, בית הספר למכשפים, ארתור, הארי פוטר1-8, סגני המנהל, מתוייגת, חטיבת היניים: השנים הגרועות בחיי, באה בקלות, בלינג רינג, השנים הכי יפות.