כותרות אחרונות
Search

"דולפין" פרסום ויחסי ציבור" ינהלו את מערך יחסי הציבור של אתר המכירות ל"אסטפרייס".

ענת שור – צילום: אילן בשור

 

"דולפין פרסום ויחסי ציבור" ינהלו את מערך יחסי הציבור של אתר המכירות ל"אסטפרייס".

 חברת "דולפין פרסום ויחסי ציבור" נבחרה לנהל את מערך התקשורת ויחסי הציבור של אתר הקניות המוביל "לאסטפרייס" (מקבוצת "ניופאן").

 

אתר הקניות "לאסטפרייס" מחלוצי הקניות אונליין בישראל, נוסד בשנת 2002 על ידי ליאור חמו המשמש עד היום כמנכ"ל החברה. האתר הפך עם השנים לאחד מאתרי הסחר הבולטים בתחום מוצרי הצריכה ובפרט בתחום מוצרי החשמל הביתיים. חברת "לאסטפרייס" מפעילה את אתר "לאסטפרייס" ומשווקת במארקטפלייס של "סופר פארם", "זאפ" וזירות נוספות.

 

"לאסטפרייס" מספק לרוכשים מגוון מוצרים עצום, זמינות מלאי של עשרות אלפי פריטים, מחיר מעולה ושירות לקוחות בלתי מתפשר. על כך יעידו מאות אלפי לקוחותיו לאורך השנים.

 

"דולפין" מרחיבים את הפעילות התקשורתית בתחום הצרכנות, עם הצטרפות אתר המכירות כלקוח למשרד. המשרד מנהל מזה שנים את מערכי היח"צ של לקוחות מגוונים בתחום הצרכנות בניהם "דלתות פנדור", "משק ויילר", "קבוצת ביסקול", "מטא טק", "לייסאאוט" ועוד…

 

ענת שור יחד עם בנה ורון שור – צילום: אילן בשור

 

משרד יחסי הציבור "דולפין" הוקם בשנת 1994, על ידי ענת שור העומדת בראשו יחד עם רון שור. ענת שימשה בעבר כדוברת נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת ושרים בממשלות ישראל.  רון, ממשיך את דרכה של ענת בתחום ומטפל כבר למעלה מעשור בלקוחות המובילים של המשרד ופעיל למען זכויות בעלי חיים. בין היתר, מנהל משרד "דולפין פרסום ויחסי ציבור" גם את תקציבי היח"צ של קבוצת אורון אחזקות והשקעות, איסתא ספורט, זאפ משפטי ועוד…

 

ליאור חמו צילום יחצ

 

ליאור חמו, מייסד ומנכ"ל לאסטפרייס: "אני מברך על התחלת עבודה עם "דולפין" יחסי ציבור ובטוח שבדרך המשותפת שלנו נביא חשיפה חשובה לאתר ולמוצריו, שמהווים הזדמנות של ממש לציבור, הן ברמת המחיר, המשלוחים המהירים וכמובן- השירות".

 

ענת שור – צילום: אילן בשור

 

ענת שור, מנכ"לית 'דולפין פרסום ויחסי ציבור': אתר הסחר המוביל לאסטפרייס הינו פלטפורמה מובילה לרכישה אונליין. האתר הוותיק הוכיח את עמידתו בדרישת הצרכנים הישראלים לאורך השנים עם מאות אלפי לקוחות שחוזרים לאתר ומוכיחים את המקצועיות והאמינות שלו והעומדים בראשו. אני בטוחה שיחד נגיע להישגים מעולים".