כותרות אחרונות
Search

הכנס השנתי של ארגון מתווכי מקרקעין בישראל נערך בחסות "בנק מרכנתיל".

רועי ברמן כנס מתווכי מקרקעין – צילום: יח"צ בנק מרכנתיל

 

 

הכנס השנתי של ארגון מתווכי מקרקעין בישראל נערך בחסות "בנק מרכנתיל".

רועי ברמן מנהל סניף ראשי ירושלים בבנק מרכנתיל : "שיתוף הפעולה עם מתווכי הנדל"ן הוא נדבך חשוב באסטרטגיה של הבנק להבנת צרכי שוק".

 

רועי ברמן מנהל סניף ראשי בירושלים בבנק מרכנתיל ציין מפני עשרות מתווכי הנדל"ן שנוכחו בכנס, את הקשר ההדוק עם מתווכי המקרקעין ומאפשר לבנק להבין טוב יותר את צרכי השוק ולפתח פתרונות מתאימים .

 

רועי ברמן הוסיף: "שבתקופה של אי וודאות מתווכי הנדל"ן יכולים להוות עוגן כלכלי ללקוחות בבחינה ושיפור של התנאים בתיק האשראי שלהם. הבנק מאפשר הלוואה נוספת ללקוחות המשכנתא המכונה 'צעד ראשון' בגובה של עד 150,000 ₪ בפריסה של עד 15 שנים"………………"הבנק דורג במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים שלוש שנים ברציפות, עובדה המחזקת את מחויבותו של הבנק לשמור על רמת שירות גבוהה תוך מתן מענה מותאם לצורך, ושמירה על שביעות רצון הלקוחות שלנו".

 

רועי ברמן כנס מתווכי מקרקעין – צילום: יח"צ בנק מרכנתיל 

 

בהתייחסו לנושא הקרן בערבות המדינה לעסקים, הוסיף מר ברמן: "המחלקה לקרנות לעסקים שלנו מספקת פתרונות מימון מותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, תוך הבנה מעמיקה של צרכי השוק המשתנים. אנו רואים בקרנות אלו כלי חשוב לקידום הצמיחה הכלכלית במשק.

 

רועי ברמן סיכם את דבריו ואמר: "שיתוף הפעולה עם מתווכי הנדל"ן הוא נדבך חשוב באסטרטגיה שלנו להבנת צרכי השוק ומתן מענה מקצועי ואיכותי לכלל לקוחותינו."