כותרות אחרונות
Search

מהגליל והגולן למרכז תל אביב – סוכות 2024 בתל אביב.

'החנונים' מופע קרקס קומי מרגש לכל המשפחה – 12:00 – צילום: מיכה לובטון

 

מהגליל והגולן למרכז תל אביב – סוכות 2024 בתל אביב.

בואו לפגוש את היצרנים הצפוניים, אנשי האדמה והנשמה, בלוקיישן הפועם של תל אביב, גן העיר. יום שישי, 18 באוקטובר בין השעות  10:00-15:00. הצטרפו אלינו לחוות את קסם החג באווירה גלילית בלב הפועם של תל אביב . כל המציגים הינם תושבים מפונים לצד תושבים שחיים תחת אש המנסים לייצר פרנסה וחשיפה למעלה מ- 365 יום.

 

ליקטנו עבורכם את כל טוב מהגליל והגולן וריכזנו אותם במקום אחד. כ- 40 בעלי עסקים מהגליל והגולן עם דוכני חקלאות עונתית טרייה, גידולים מיוחדים, יקבים, מבשלות, מזקקות, מחלבות, שמן זית, דבש, ממרחים, קונפיטורות ומטבלים מיוחדים, פרחים, בעלי מלאכה ואומנים, רוקחות וקוסמטיקה טבעית, קינוחים, מאפים, אוכל הביתה. במהלך היריד סדנאות צבע, בישול וחוויה ייחודיות מארץ הצפון. בנוסף לדוכנים מופע קרקס קומי עם החנונים מהגולן וסדנת פסטה איטלקית להורים וילדים.

 

'החנונים' מופע קרקס קומי מרגש לכל המשפחה – 12:00

צמד החנונים מגיע לרחבת המזרקה בגן עופר לכבוש את הלבבות במופע המשלב אקרובטיקה וליצנות. יחד נצלול לעולמם המשעשע מלא הפתעות של החנונים.  כניסה חופשית.

 

'החנונים' מופע קרקס קומי מרגש לכל המשפחה – 12:00 – צילום: מיכה לובטון

 

 סדנת פסטה הורים וילדים עם לירז כהן, נווה אטיב.

לירז, תושבת נווה אטיב בגולן, מוכרת לנו בעקבות השתתפותה בעונה ה-11 של מאסטר שף. בסדנא כל משתתף ילמד להכין בצק טרי לפסטה ויתנסה בהכנת צורות פסטה שונות, שני רטבים על בסיסים שונים. הסדנא מתאימה מגיל 10 וכוללת את כל חומרי הגלם. הסדנא מתקיימת במתחם המיקסר בשעות: 11:00 | 12:30 בתשלום סימלי של 49 ₪ בהרשמה מראש.

 

עוד במהלך חול המועד סוכות בגן עופר: הצגות ילדים ומגוון סדנאות ויצירה ללא עלות. בנוסף, בשני ערבי החג יריד –  ART Market מעצבים מקומיים מעולים ממש עם דוכני תכשיטים, בגדים, עבודות עץ, בטון , תמונות , לצד פריטי ווינטג' ייחודיים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

 

מוזמנים להתעדכן על כל אירועי ומבצעי סוכות באתר  http://www.city-garden.co.il ולבחור את זו שנכונה בדיוק לכם.

* קניון גן עופר (גן העיר) אבן גבירול 71 ת"א. שעות פעילות א-ה – 9:30-20:00 , שישי 9:30-14:30

* יריד גליל גולן: יום שישי 18.10.24 חול המועד סוכות בין 10:00-15:00 כניסה חופשית