כותרות אחרונות
Search

צלם סיני אחד * מינוס 20 מעלות * 700 תמונות * אחת מנצחת.!

Kelvin Yuen – The 15th Epson International Pano Awards

 

 

צלם סיני אחד * מינוס 20 מעלות * 700 תמונות * אחת מנצחת.!

הוכרזו הזוכים בתחרות הצילום הבינלאומית "EPSON PANO 24".

 

לתחרות הוגשו 4,529 עבודות של צלמים מקצועיים וחובבים מ-95 מדינות – בהן גם מישראל. הפרסים כללו כסף ומדפסות פוטו יוקרתיות.

 

צלם הנוף הבינלאומי קלווין יואן מהונג קונג הוא הזוכה הגדול של תחרות צילומי ה"פנו" הבינלאומית של "Epson" לשנת 2024 עם הצילום: ״כוחו של הטבע״ – אחת מתוך 700 תמונות שצילם במקום. יואן התחרה בקטגוריית טבע/נוף והתמונה שלו מתארת ברקים המכים בפסגות הרים בגווילין.

 

Kelvin Yuen – The 15th Epson International Pano Awards

 

התחרות היא אחת התחרויות העולמיות הגדולות מסוגה ולקחו בה השנה חלק 4,529 עבודות מ-95 מדינות. המשתתפים התחרו על פרס כספי בסך 15,000$ ופרסי ציוד צילום והדפסה של נותנת החסות Epson . 

 

משחזר יואן: "ביליתי חודש בהמתנה לנוף הררי מושלג. כשהגיעה סופת שלגים והטמפרטורה ירדה מתחת ל-20 מעלות צלזיוס, היו לי את תנאי הצילום האידיאליים שלי. צלע הגבעה ממנה צילמתי היה מכוסה שלג והיא כמעט ולא נראתה. נפלתי לתוך בורות כמה פעמים והייתי צריך 10 שעות כדי להגיע לנקודה על שפת המצוק עד שמצאתי את הזווית הנכונה…"

 

על התמונות שזכו בפרסים מיוחדים:

צילום בשם ״עונת החרצית״, של טואן נגויין טאן, מויאטנאם, זכה בפרס Epson Digital Art בקטגוריית ׳סביבה פתוחה׳ . בתמונה: חוות חרציות מסורתית ביובלי נהר המקונג, מחוז דונג טאפ, וייטנאם. החקלאים בונים סבכות גבוהות כדי לגדל את הפרחים ולהימנע מהצפות ומשתמשים בסירות כדי להעביר את הצמחים בעונת הקציר, בחודש הירח האחרון של השנה.

 

Tuan Nguyen Tan – The 15th Epson International Pano Awards

 

״הסערה הירוקה״, של דייגו מנריקה דיאז, זכה במקום הראשון בקטגוריית צילומי חובבים, עבור צילומי אורורה בוריאליס. "טבלנו בגן עדן טבעי של הרים שופעים וחופים פראיים בצפון נורבגיה. הקור העז השתלט ואני הייתי היחיד שנותר במקום הזה כשהשמים החלו להיפתח, ואחריו הגיע הזוהר המלכותי".

 

Diego Manrique Diez – The 15th Epson International Pano Awards

 

Storm Dump של טום פוט זכה בפרס האוצרים. ״זה קרה במסגרת ספארי מסוקים של שבעה ימים באוסטרליה, במהלכו קיוותי  ללכוד את סופות הגשם שמשתוללות באזור. העיקולים המתפתלים של נהר המלך סיפקו את החזית האידיאלית".

 

Tom Putt – The 15th Epson International Pano Awards

 

העמודים המפוארים של מרכז מסחר היסטורי, של הצלם פיטר ואן דן וינגארט, זכו בקטגוריית IVR, מבנה גורד שחקים סיני של שושואן ליו זכה בקטגוריית הסמארטפונים ויואן יאקון זכה בקטגוריית הצילום הוורטיקלי.

 

Peter Van den Wyngaert -The 15th Epson International Pano Awards

 

 אומר דניאל בן מויאל, מנהל פיתוח עסקי ב-Epson ישראל: "הזיקה של Epson לתחרות היא כפולה. חלק נכבד מהאג׳נדה של החברה היא צמצום הפגיעה בסביבה והשמירה עליה. זהו קו מנחה בכל מהלכי הפיתוח של המוצרים ה׳ירוקים׳ שלנו. בפן השני, הזיקה לאמנות ובעיקר לתחום הצילום היא רבת שנים והדוקה ביותר.  הצלמים והאמנים הם משתמשים שחשוב להם דיוק, עושר צבעים ותאימות מושלמת למקור. הם מלווים אותנו לאורך שנים והפידבק הקבוע שלהם מאפשר לנו להעלות את הרף עוד ועוד".