ראשון לציון – שילוט "מגה מדיה" – צילום: מאיר אדרי
ממשיכה להתרחב!
"מגה מדיה" קיבלה את זכות השיווק והניהול של כל הבילבורדים והאימפקטים בראשון לציון.
חברת שילוט החוצות, "מגה מדיה", קיבלה זכות לשווק ולמכור כ־75 אימפקטים ובילבורדים בראשון לציון למשך 12 שנים.
המהלך מצטרף לשורה של מהלכים ש"מגה מדיה" מקדמת בחודשים האחרונים, ובהם זכיות במכרזים בקריית אונו, באיילון ובחיפה.
מגה מדיה ממשיכה להעמיק את פעילותה בתחום פרסום החוצות בישראל עם קבלת הזכות לשיווק ומכירת כלל הבילבורדים בעיר הרביעית בגודלה בישראל, ראשון לציון. העיר משמשת מרכז מסחרי משמעותי בגוש דן ומושכת אליה תנועת קונים ועסקים רחבה, מה שהופך אותה למוקד פעילות מרכזי עבור מפרסמים.
במסגרת ההסכם, מגה מדיה תשווק ותמכור כ־75 אימפקטים הפזורים ברחבי ראשון לציון לתקופה של 12 שנים. הפריסה כוללת שילוט בנקודות מפתח בעיר, לאורך צירי התנועה המרכזיים ובסמוך למוקדי המסחר והפנאי, ותאפשר לחברה להציע למפרסמים נוכחות רחבה ועקבית באחת הערים הפעילות והנגישות באזור המרכז.
הרחבת הפעילות בראשון לציון מצטרפת לשורה של מהלכים שמגה מדיה מקדמת בחודשים האחרונים, ובהם זכייתה במכרז להפעלת שלט דיגיטלי מרכזי בקריית אונו. זאת לצד שתי זכיות נוספות מתחילת השנה: הפעלת שלטי טוטם באיילון, במתחם האקספו/דרייב־אין, וכן זכייה במכרז בעיר חיפה להפעלת שלטי טוטם, גשרים ואימפקטים – בסך הכול 41 לוקיישנים לתקופה של 10 שנים.
מנכ"ל מגה מדיה, קובי מור, מסר: "ההתרחבות לראשון לציון מתווספת לשורה של מהלכים אסטרטגיים שאנו מובילים השנה, והיא מאפשרת לנו להעמיק את הנוכחות בצירי תנועה מרכזיים ובמוקדי פעילות מסחרית. ההסכם יוצר עבור המפרסמים מגוון רחב של הזדמנויות חשיפה בעיר מתפתחת ודינמית, ואנו נערכים להשקה של פתרונות פרסום נוספים בהמשך השנה."
המהלכים המצטברים מחזקים את פריסת החברה ברחבי הארץ ומרחיבים את מגוון אפשרויות הפרסום העומדות בפני מותגים ומפרסמים.





