כותרות אחרונות
Search

"AMKIRI" מותג הבישום הוויזואלי הראשון בעולם, יימכר בבלעדיות באתר האופנה "TERMINAL X" !

 

 

"AMKIRI" מותג הבישום הוויזואלי הראשון בעולם, יימכר בבלעדיות באתר האופנה "TERMINAL X" !

TERMINAL X הודיעה היום, 23.12, על כניסתו של מותג הבישום הוויזואלי AMKIRI לראשונה לישראל ומכירתו בבלעדיות באתר. מותג הבישום שהוא פטנט ישראלי ייחודי, מאפשר לשאת את ניחוח הבושם כקעקוע זמני הנוצר ע"י מריחת דיו צבעוני מבושם על שבלונות, ליצירה אינסופית של עיצובים וצורות על הגוף. מדובר בקטגוריה חדשה בענף הביוטי ובמותג הראשון מסוגו בעולם.

 

צילום: באדיבות אמקירי

 

מי  אמר שאי אפשר לראות ריח? הכירו את מותג הבישום "AMKIRI"  עם הפטנט הייחודי   שהופך את הריח לוויזואלי, ויימכר החל מהיום, לראשונה בישראל ובבלעדיות, באתר האופנה "TERMINAL X".

 

"AMKIRI" הוא מותג ביוטי ולייף סטייל המבוסס על טכנולוגיה מהפכנית, אשר מפתחת את הדמיון ואת היצירתיות, ומאפשרת לצרכנים הזדמנות לראות את ריח הבישום שלהם. מדובר בפורמולה ייחודית שמגיעה בבקבוק דיו ריחני (הבושם עצמו), בשילוב סט של עשרות שבלונות בעיצובים שונים: פרחים, צורות גיאומטריות, אותיות, קולקציה התומכת בקהילה הגאה ועוד. באמצעות מריחת הדיו על גבי השבלונות ניתן ל"קעקע" על הגוף עיצוב לבחירה, ככל העולה על רוחו של המשתמש ולהצהיר אמירה אופנתית שניתן להחליף כל יום. הפורמולה של הדיו המבושם היא היפו-אלרגנית, מחזיקה על הגוף למעלה מ- 12 שעות, עמידה בפני מים וזיעה, ללא אלכוהול, טבעונית וקלה למריחה ולהסרה.

 

צילום: באדיבות אמקירי

 

הפטנט פותח בישראל, ריחות הבישום של המותג פותחו  בשיתוף פעולה עם יצרנית הבשמים הגדולה בעולם IFF, כאשר המוצר עצמו מיוצר בארה"ב. עד היום המוצר נמכר באתר אמריקאי, עם אפשרויות שילוח למגוון מדינות בכל העולם, וכעת הוא יימכר לראשונה בישראל ב-"TERMINAL X". מחיר ערכה הכוללת את הבושם וקולקציית שבלונות עם עשרות צורות של קעקועים ב-"TERMINAL X" ינוע בין 149.00-199.00 ₪, כאשר מחירה של קולקציית שבלונות קעקועים שיימכר בנפרד יהיה 39.00 ₪.

 

צילום: באדיבות אמקירי

 

מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות "TERMINAL X": "בחרנו לצרף את המותג "AMKIRI" לאתר "TERMINAL X" מכיוון שזיהינו בו מענה לשני טרנדים מובילים בעולם האופנה והביוטי. ראשית מבחינת ויזואליזציה, בעידן האינסטגרם כולם רוצים להציג את הצהרתם האופנתית באמצעות ויז'ואל, והדבר השני הוא העיסוק בגוף ויופי, טרנד הקעקועים שעבר מתרבות השוליים למיינסטרים. ב-"TERMINAL X"  אנחנו עוסקים בשנתיים האחרונות בלחדש לקהל הישראלי ולכן בחרנו מוצר אשר משלב בין ניחוח לאופנה, ומאפשר למשתמשים בו, לבטא את עצמם מבחינה יצירתית ואופנתית, חווית השימוש במוצר היא חוויה חדשנית וייחודית בפני עצמה".

 

צילום: באדיבות אמקירי

 

שובל שביט שפירו, יזמית ומייסדת  מותג "AMKIRI": ״עולם הביוטי מתחדש ומתפתח כל הזמן וכבושם הוויזואלי הראשון, יצרנו קטגוריה ומותג חדש בענף היופי והבישום "AMKIRI". המטרה היתה למזג אפשרויות לביטוי עצמי ולתת לבושם נוכחות ויזואלית ע״י שילוב עולמות האיפור, הקעקועים והבישום למוצר אחד. יחד עם תמיכתם של שותפיי, משקיעי החברה וצוות נפלא, הגשמנו את החלום והפכנו את הבלתי נראה לנראה, עם מוצר שמתאים לכל אחד ואחת. אני מאוד נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה של המותג שלנו עם אתר האופנה "TERMINAL X" ועל כניסתו לישראל, אני רואה באתר בתור הפלטפורמה הנכונה ביותר למותג עבור הקהל הישראלי. "AMKIRI" מגדירה מחדש את האופן לביטוי עצמי, שואפת לקדם את מושג היופי, להסיר את הגבולות ולאפשר לאנשים להגדיר מהו היופי עבורם".