כותרות אחרונות
Search

CNN International מציגה: מעלים את הפרסום הדיגיטלי לשלב הבא עם "Native 2.4"

CNN International מציגה: מעלים את הפרסום הדיגיטלי לשלב הבא עם "Native 2.4"

CNN חושפת פתרונות Native חדשים ומובילים דרך שותפות חדשה עם פלטפורמת פרסום ה-Native המובילה בתעשייה Sharethrough, בכדי לבצע אופטימיזציה לקמפיינים דיגיטליים מפרטנרים מסחריים ולהגברת החוויה של הקהל המשלבת תוכן ממותג ופרסום דיגיטלי בפלטפורמות של CNN.

CNN international Commercial (CNNIC) מציעה כעת Native דינמי ופרסום תוכן ממותג בפורמטים ברחבי הפלטפורמות של CNN Digital – מהלך שלוקח את הפרסום ב-CNN Digital אפילו רחוק יותר מפרסום מודעת הבאנר המסורתית. בשימוש ב-Sharethrough, CNNIC פיתחו והתאימו באופן אקסקלוסיבי פורמטים חדשים וטמפלטים כך שפתרונות ה-Native מציעים גם חוויה רציפה למשתמש וערך אדיר למפרסמים ב-CNN. היתרונות הגדולים הינם בזמן ובמעורבות, כאשר מחקר הראה שמודעות Native מקבלות תשומת לב ויזואלית כפולה מאשר מודעות באנר. כל התוכן ה-Native יסווג כ"תוכן ממומן" ויכלול גילוי נאות כדי להבטיח שקיפות מול המשתמש. תכנית "Native 2.4" של CNN Digital מתרכזת בכמה יתרונות מרכזיים וביניהם פורמטים דינמיים, מיקום חכם, תובנות דאטה, ומצוינות קריאטיבית.

רוב בראדלי, מנהל הדיגיטל והדאטה של המחלקה המסחרית ב-CNN International: "אנו מביאים חבילה שלמה של פורמטים חדשים, בולטים וממוקמים "ללא תפרים", ואת הכוח של הדאטה והקריאייטיב ותוכן יצירתי עבור לקוחות כדי באמת לערב את הקהלים של CNN  בסביבת ה- Native. התוצאה היא חווית סטוריטלינג של מותג שנוצרה כדי להביא לשיא ביצועי עם הגמישות של האופטימיזציה הדינמית. ממותג בבירור כדי להבטיח שקיפות, הפתרון הזה שנוצר עם השותפים שלנו ב- Sharethrough מאפשר גם הגשת תוכן Native למשתמשים שלנו שהוא גם באיכות גבוה וגם רלוונטי אליהם. בעידן של מנת יתר של "באזזוורדס", הפתרון, לו אני קוראים "Native 2.4" מוסיף סוף סוף תוכן אמיתי למונח פרסום "Native.