כותרות אחרונות
Search

DORINA – מותג להלבשה תחתונה החליף בעלים ומשיק את המותג מחדש בכל העולם ועושה עלייה גם לישראל

DORINA – מותג להלבשה תחתונה החליף בעלים ומשיק את המותג מחדש בכל העולם ועושה עלייה גם לישראל

מותג ההלבשה התחתונה המתחדש, יעניק התאמה מלאה לכל הנשים:  נוחות – מגוון רחב של גזרות ומחיר ללא תחרות

צילום: יח"צ חו"ל

 

המותג הגרמני DORINA משיק את המותג מחדש בכל העולם ועושה עלייה גם לישראל, המותג הידוע באמינותו בנוחותו, במגוון רחב של גזרות,  ומחירים ללא תחרות, יעבור מתיחת פנים על ידי מיתוג והטמעת שפה חדשה בכל הנוגע לאריזות, לקולקציות ולצבעים. החברה ריעננה את הלוגו המוכר והאהוב עם הפרח הכחול המזוהה עם המותג מאז שנת 1968.

המיתוג מחדש מסמן את העברת המותג DORINA שהיה בבעלות חברת טריומף מאז 1968 לידי חברת Hop Lun Limited יצרנית ההלבשה תחתונה מבוססת מהונג קונג האחראית על ליין ההלבשה התחתונה MARIE MEILI. מטרת הרכישה היית ליצור קולקציה רחבה יותר, בטווחי מחירים נגישים יותר לקהל לקוחותיה.   

צילום: יח"צ חו"ל

מותג ההלבשה התחתונה DORINA שנוסד בשנת 1968, מבין את צורכי האישה בצורה הטובה ביותר, הוא מתאים את קולקציית החזיות לכל מבנה גוף ולסגנון לבוש.  אם את זקוקה להלבשה תחתונה מותאמת לכל סגנון לבוש אופנתי, לפעילות ספורטיבית, לאחר לידה (הנקה) או ללבוש יום יומי, DORINA תעניק לך את הפתרון המושלם. מותג ההלבשה התחתונה תחת בעלים חדשים וההנהלה חדשה, יעניק לנשים התאמה מלאה בנוחות ומגוון רחב של גזרות ומחירים ללא תחרות. 

את הזיכיון הבלעדי של המותג לשווק את המוצרים בישראל קיבלה חברת "נבון שרי שרי" שהחלה את פעילותה בשנת 1976 הוקמה על ידי שלמה נבון ז"ל ויערה נבון (תבדל לחיים ארוכים). במשך שנות קיומה ייבאה החברה הלבשה תחתונה מאירופה ואמריקה ואחר-כך החלה לייצר ולייבא תחת המותג YOU גם מהמזרח הרחוק.

צילום: יח"צ חו"ל

אודות DORINA

מאז השקתה בשנת 1968 על ידי חברת "טריומף", הפכה  "דורינה" הפך לשם נרדף לאיכות גבוהה, במחירים סבירים.  עם ידע ייחודי, המותג התאים עצמו לאורך חיים ולצרכים של כל לקוחותיו. הלקוחות הנאמנות של המותג יודעות ש- DORINA היא הפתרון המושלם לכל אירוע. עם מורשת מרשימה ועם חזון חדש, יוצא המותג לדרך תחת הנהלת חברת Hop Lun Limited.

אודות Hop Lun Limited

מותג ההלבשה אשר נוסד בשנת 1992, Hop Lun Limited הינה חברת שירותי אופנה מהמובילות בהונג קונג. ההתמקדות של החברה בעיצוב הלבשה תחתונה ובגדי ים. החל משלב הפיתוח ועד הייצור בבעלות החברה 11 מפעלים ב- 3 מדינות עם כוח עבודה של 18 אלף איש המייצרים כ-13 מיליון חזיות בחודש.