"HSW", חברה בת של "Haier" ו"שטראוס מים" בסין, תשקיע כ- 190 מיליון ש"ח בבניית מפעל במדינה.
גיורא ברדעה מנכ"ל קבוצת "שטראוס" :"השקעה בהיקפים כאלו בתקופה כה מאתגרת לכלכלה העולמית מחזקת את הקשר העסקי בין ישראל לסין ובין "שטראוס" לבין קבוצת "האייר "ומלמדת על האמון שלנו בפעילות במדינה וביחסים עם ענקית מוצרי החשמל"
רונן זוהר מנכ"ל "שטראוס מים": "בתקופה בה היגיינה ובטיחות מזון חשובים מתמיד זוהי שליחות עסקית ואנושית לספק מערכות מים איכותיות בסין"
קבוצת "שטראוס" מעמיקה את השקעותיה בסין דווקא בימים אלו של מגפה עולמית שפרצה במדינה. דירקטוריון "HSW" אשר לאחרונה השקעה של 190מיליון ש"ח לצורך בנייה והקמת מפעל לייצור והרכבה של מוצרי החברה הנמכרים בסין, המפעל יוקם בעיר צינגדאו הנמצאת במזרח סין לחופי הים הצהוב. מפעל זה הינו הראשון בבעלות החברה, שעד כה ייצרה והרכיבה את מוצריה אצל קבלני משנה בשוק הסיני.
עלות בניית המפעל מערכת בכ- 375 מליון rmb (כ- 190 מיליון שקל), המפעל ישתרע על שני מפלסים בשטח של 31 אלף מ״ר. הבנייה צפויה להתחיל בימים הקרובים ולהמשך שנה. אשור ההשקעה באה כמענה לתהליך האסטרטגי של החברה, בו שמה לעצמה יעד להיות מובילה בתחום אספקת פתרונות מים בנקודת הקצה לצרכן הסיני. מהלך זה יאפשר ל- "HSW" ליישר קוו עם המתחרות המובילות בשוק, אשר יש להן יכולות ייצור עצמאיות.
גיורא ברדעה מנכ"ל קבוצת "שטראוס": "השקעה בהיקפים כאלו בתקופה כה מאתגרת לכלכלה העולמית של מגיפה עולמית מחזקת את הקשר העסקי בין ישראל לסין וכן את הקשרים הטובים בין "שטראוס" לבין קבוצת "האייר" ומלמדת על האמון שלנו בפעילות במדינה וביחסים עם ענקית מוצרי החשמל."
רונן זוהר מנכ"ל "שטראוס מים": "בתקופה בה נושא של הגיינה ובטיחות מזון חשובים מתמיד אנחנו רואים שליחות עסקית כמו גם אנושית לספק מערכות מים איכותיות לציבור במדינה זאת באזורים ספציפיים בהם הייתה התפרצות של מחלת הקורונה ובכלל. השקעה ביכולות ייצור פנימיות, המלוות בבניית יכולות פיתוח ויכולות הנדסיות, יאפשרו לחברה גמישות רבה יותר בפיתוח וייצור מוצרים חדשניים וייחודיים, הגעה מהירה יותר לשוק והשקת מוצרים ברמת איכות מן הגבוהות משמעותיים למינוף יכולת תחרותיות גבוהה בשוק צומח ומתפתח".
חברת "HSW" הוקמה בשנת 2010 כשותפות בין חברת "שטראוס מים" לבין ענקית מוצרי הטכנולוגיה "Haier" במטרה להיכנס לתחום המים המטוהרים בסין. כיום החברה הינה השלישית בנתח השוק שלה בסין והיא מציגה צמיחה ממוצעת של כ 35% בין השנים 2014 ו 2019.
החברה פועלת בתחום ה "POU" (נקודת הקצה point of use) ומוכרת בעיקר מוצרים המטפלים במים בטכנולוגיות של אוסומוזה הפוכה ובננו – פילטור.
ערוצי המכירות של החברה הינן חנויות ייעודיות למוצרי החברה ובחנויות מוצרי חשמל של "Haier", רשתות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה וכן בחנויות אונליין ייעודיות ובאתרי הסחר הנפוצים.
במהלך 2019 עבדה החברה רבות על יצירת מנועי צמיחה חדשים במקביל לשמירה על רמת מכירות ורווחיות גבוהים בצל המשבר הכלכלי בסין.