XLMedia PLC דיווחה הבוקר על התוצאות סופיות לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016:
הרווח הגולמי עלה ב-30% לעומת השנה הקודמת והסתכם ב-53.3 מיליון דולר
שנה נוספת של ביצועים פיננסיים חזקים, מונעים על ידי צמיחה אורגנית וגיוון
אורי וייס, מנכ"ל XLMedia: "אנו גאים לציין שנה נוספת של שבירת שיאים, בה המשכנו להתקדם בהשגת היעדים האסטרטגיים שלנו ויצרנו ערך משמעותי עבור בעלי המניות שלנו. הביצועים הפיננסיים החזקים שלנו יחד עם יכולתנו לשמור על מעמד של חברה מובילה בשוק נתמכים על–ידי מחויבותנו להשקיע במוצרים קנייניים, תוך שילוב רכישות נוספות המשלימות אותם. הדירקטוריון מבקש להודות להנהלה ולעובדים שלנו על שנה נוספת של תוצאות מצוינות, ולשמור על מחויבות להמשיך להתקדם גם בשנת 2017."
XLMedia PLC, ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים ממוקדי ביצועים, שמחה לפרסם את התוצאות הסופיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016.
עיקרי הדו"ח הפיננסי
-
ההכנסות עלו ב-16% והגיעו ל-103.6 מיליון דולר (2015: 89.2 מיליון);
-
הרווח הגולמי עלה ב-30% והגיע ל-53.3 מיליון דולר (2015: 41.1 מיליון);
-
הרווח המתואם לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלה ב-22% והגיע ל-34.6 מיליון דולר (2015: 28.4 מיליון);
-
הרווח לפני מיסים עלה ב-28% והגיע ל-0 מיליון דולר (2015: 24.3 מיליון);
-
ההכנסות נטו עלו ב-27% והגיעו ל-25.6 מיליון דולר (2015: 20.2 מיליון);
-
מאזן חזק עם תזרים מזומנים של 35.2 מיליון דולר, והשקעות לטווח קצר;
-
הרווח למניה עלה ב-20% והגיעו ל-0.12 דולר (ב-2015: 0.10 דולר); וגם
-
דיבידנד סופי בסך 5 מיליון דולר, או 3.7864 סנט למניה.
עיקרי הפעילות
-
צמיחה אורגנית חזקה בעסקי הפבלישינג, בעיקר בשווקים דוברי אנגלית ובשווקים אירופאיים מחוץ לסקנדינביה;
-
התקדמות משמעותית בתחום המדיה, בזכות חדירה חזקה לתחום המובייל:
-
Dau-Up קיבלה סטטוס של שותף שיווק של פייסבוק לטכנולוגיה;
-
התפתחות הקבוצה בתחום המובייל והצעת מודלים נוספים מבוססי ביצועים ללקוחות הקבוצה (כולל מודל חלוקת הכנסות – Revenue Sharing);
-
-
המשך גיוון הפעילות העסקית:
-
מגזר ההימורים היה אחראי על 70% מהכנסות הקבוצה בשנת 2016 (ב-2015: 74%, ב-2014: 83%);
-
בשנת 2016 הלקוח הגדול ביותר של הקבוצה תרם רק 7% מההכנסה הכוללת של הקבוצה (ב-2015: 9%, ב-2014: 15%);
-
ההכנסות מסקנדינביה הגיעו ל-32% מהכנסות הקבוצה, עם 27% נוספים ממדינות אירופה אחרות ו-21% מצפון אמריקה.
-
לאחר סיום 2016 – גיוון נוסף באמצעות רכישות
-
רכישה של פלטפורמת המובייל ClicksMob Inc ("ClicksMob"):
-
מספקת לאפליקציות מובילות רכישת משתמשים מבוססת ביצועים;
-
טכנולוגיה חזקה לרכישת משתמשי מובייל; וגם
-
מאגר לקוחות מבוסס באסיה ובוורטיקלים שאינם קשורים להימורים, כגון מסחר אלקטרוני, תיירות, בידור וכספים.
-
-
רכישת ca ("Greedyrates")
-
Greedyrates הוא אחד האתרים המובילים בקנדה להשוואת כרטיסי אשראי;
-
הרכישה מגדילה את מאגר לקוחות הקבוצה בצפון אמריקה; וגם
-
הרכישה מהווה צעד נוסף של XLMedia לגוון את תזרימי ההכנסות שלה – הפעם במגזר השירותים הפיננסיים.
-