כותרות אחרונות
Search

מפעל "רושדי תעשיות מזון בע"מ" אירח יום עיון של התאחדות התעשיינים מרחב צפון

על טחינה, חלבה, ומימון בנקאי

אפיקי מימון והתנהלות אפקטיבית מול הבנקים: מפעל "רושדי תעשיות מזון בע"מ" אירח יום עיון של התאחדות התעשיינים מרחב צפון בפארק התעשייה אלון תבור

"רושדי תעשיות מזון בע"מ" אירח בשני האחרון (18.4) במפעלו שבפארק התעשייה אלון תבור יום עיון שיזמה התאחדות התעשיינים מרחב צפון בנושא אפיקי מימון, ניהול אשראי והתנהלות אפקטיבית מול בנקים. מטרת יום העיון הייתה להציג בפני עשרות התעשיינים את מגוון פתרונות המימון הקיימים כיום לרשות עסקים קטנים ובינוניים, ולהעניק מגוון כלים פיננסיים מעשיים.

לדברי אורן הרמבם, מנהל האגף למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים, "המטרה של יום העיון היא להעביר למשתתפים עדכונים על קרנות חדשות וכלי סיוע שעומדים לרשותם. קרנות אלו נועדו לממן השקעות בחדשנות בתעשייה, בשיפור טכנולוגי, בקווי יצור, ובפיתוח מוצרים חדשים. יום העיון כלל גם  הרצאות של בנקאית ושל מומחים בתחום הפיננסי שייעצו למשתתפים על התנהלות נכונה ואפקטיבית מול הבנק".

ליאור אפלבאום, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים שפתח את יום העיון, מסר כי "יום העיון תרם רבות למשתתפים, ביניהם מנהלי כספים, חשבים וכלכלנים בחברות ומפעלי תעשייה, להבין כיצד נכון לפעול על מנת למקסם את פוטנציאל המימון, לשלוט בתזרים המזומנים ולנהל את תיק האשראי של החברה".

יום העיון כלל סיור חווייתי וטעימות במפעל "רושדי", המהווה את אחת היצרניות הגדולות בישראל של טחינה גולמית וחלבה.

לדברי אברהים בשיר, בעלי רושדי תעשיות מזון בע"מ, "כחברה מובילה בתחום המזון בארץ, שמחנו לארח את יום העיון שהשתתפו בו תעשיינים רבים ואני תקווה כי יום העיון יוכל לסייע לבעלי מפעלים להתמודד מול האתגרים בפניהם הם ניצבים".

barace 1

בתמונה המצורפת, מימין לשמאל: בתונה מימין: עלאא עלאם, ראש תחום המגזר הערבי בהתאחדות התעשיינים, איברהים בשיר, בעלים "רושדי תעשיות מזון בע"מ", אברהם ברקן, מנהל פארק תעשייה "אלון תבור", ליאור אפלבאום, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים.