כותרות אחרונות
Search

"אביבי מטבחים" משיקה את קולקציית SMART KITCHEN – קולקציה של מטבחים חכמים!

"אביבי מטבחים" משיקה את קולקציית SMART KITCHEN – קולקציה של טבחים חכמים!

 

חברת אביבי מטבחים נוסדה לפני 4 עשורים ומונה מעל ל-180 עובדים.  לחברה 5 אולמות תצוגה מפוארים ו-2 מפעלים משוכללים וחדשניים.מאז הקמתה, השתתפה החברה בלמעלה מ-2000 פרויקטים נדל "נים (מתוכם 300 פרויקטים בשנת 2016) והותקנו מטבחים ללמעלה מ-50,000 לקוחות (מתוכם 3500 בשנה האחרונה). חברת אביבי מטבחים עובדת עם חברות קבלניות מהגדולות בישראל , בין היתר – גינדי, אשדר, תדהר, אפריקה ישראל ועוד…

לאחר מחקרים רבים, הבינו ב"אביבי מטבחים" כי המקום בו אנו שוהים יותר מבכל חדר אחר בבית הוא המטבח. אם בעבר המטבח שימש בעיקר כחלל פונקציונלי לבישול ואכילה והיה ממוקם ותחום בחלל סגור, בשנים האחרונות הפך המטבח לחלק בלתי נפרד מיתר חללי הבית , תוך מתן דגש על עיצוב המטבח, גודלו והתאמתו לדיירי הבית.

שינוי זה הביא עמו בשורה חדשה ומרעננת בתחום ומכך נולד הרעיון לקולקציית ה- SMART KITCHEN – קולקציית מטבחים חכמים ופונקציונליים, בעיצוב עכשווי, המנצלת בצורה חכמה את שטח החלל הנתון ומספקת מגוון של פתרונות עבודה ואחסון המותאמים אישית גם לחללים קטנים.

בכל אחד מהמטבחים בקולקציה הוטמעו פתרונות יצירתיים העשויים להשפיע משמעותית על חיי היומיום של המשתמשים במטבח כאשר הקולקציה דוגלת בארגון נכון ובחסכון של זמן, מקום וכסף.

כדי לתכנן את המטבח ולהתאימו בצורה המדויקת ביותר למשתמש, חברת אביבי מטבחים דוגלת באפיון הלקוחות ע"פ פרמטרים שונים המסייעים לדעת על הרגלים שונים של בני הבית וכך להתאים את המטבח המושלם עבורם.

קולקציית SMART KITCHEN  מושתתת על מספר תובנות:

חסכון – ניצול חכם של שטחי אחסון מבוזבזים

דינמיות – אפשרויות חכמות להגדלת שטחי העבודה והאכילה

חדשנות – שימוש בחומרים מתקדמים ומוצרים מתוחכמים

עיצוב נקי – הסתרה של כלי מטבח ומוצרי חשמל

התאמה – אפשרות לתכנון המטבח בגדלים שונים מבלי לפגוע בעיצוב הבסיסי

ניתן להשיג באולמות התצוגה ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט –www.avivi.com

במשך יותר מארבעה עשורים שותפה חברת "אביבי מטבחים" ביחד עם לקוחותיה בהטבעת חותם אישי על לב לבו של הבית, המקום בו תחושות ורגשות מקבלים את הטעם והריח המיוחדים להם, המקום בו מתעצבות חוויות ונרקמים זיכרונות – המטבח.

קו העיצוב משלב בין הטרנדים האחרונים והעכשוויים ביותר בעולם העיצוב לבין פרקטיות, נוחות ויעילות. המפעלים מצוידים במיטב המיכון הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם והמאפשר להגיע לרמות הגימור הגבוהות ביותר. תוך הקפדה על תהליכי ייצור ירוקים בטכנולוגיה מתקדמת, שיטות ותקנים  אירופאים, שימוש בחומרי גלם ופרזול איכותיים ביותר ושמירה קפדנית על הסביבה.