כותרות אחרונות
Search

הכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי 2017 – בכירי המשק חושבים על העתיד – FUTURE THINKING

בתמונה:אלונה ברקת מוכרזת לאשת השיווק של השנה 2017 צילום אבשלום ששוני

בכירי המשק חושבים על העתיד – FUTURE THINKING

בכירי המשק בישראל, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, אנשי פרסום ותקשורת מובילים, נטלו חלק בכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי 2017 שנערך בגני התערוכה בתל אביב. בכנס, אשר עמד לראשונה בסימן מחשבות עתידיות, דנו הבכירים במקומה של הטכנולוגיה בחיינו ובעיקר בדרך בה היא משפיעה על עולם השיווק החדש. מולי אדן, לשעבר סגן נשיא אינטל העולמית, סקר בכנס את השינויים הטכנולוגיים הצפויים בעתיד הלא-רחוק, וכיצד הרובוטיקה והבינה המלאכותית ישפיעו על חיינו.

יעל פודולסקי תלמה בירו וחלי ממן כנס איגוד השיווק 2017 צילום אבשלום ששוני

במושב מנכ"לים שהתקיים בהשתתפות איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, ציון בלס מנכ"ל שטראוס ושלי לנצמן מנכ"ל מיקרוספט ישראל, דברו שלושת הבכירים על אגף השיווק של העתיד ועל התכונות הנדרשות מאיש השיווק של המחר. תלמה בירו, מנכ"ל האיגוד עמדה מאחוריי הבחירה בנושא הכנס, ואמרה שאנשי השיווק חייבים לחיות ולנשום טכנולוגיה כבר היום כדי להיות רלוונטיים מחר. אין עוד הרבה תחומים שהם מבוססי טכנולוגיה כמו עולם השיווק, ועל אנשי השיווק להוביל את החברה כולה אל עבר העולם החדש. במהלך הכנס הוכרזה אלונה ברקת כאשת השיווק של השנה, לאחר שוועדת השיווק של האיגוד בחרה בה על חלקה המרכזי בשינוי שעברה אלופת המדינה בכדורגל, הפועל באר שבע. ברקת הודתה לחברי האיגוד ואמרה: "הבחירה היא לא בי אישית, אלא במועדון הפועל תדיראן ב"ש כולו. לצידי פועלים אנשים מופלאים שעוברים איתי את הדרך הארוכה, בהם המנכ"ל אסי רחמים, המאמן ברק בכר, השחקנים וכמובן האוהדים הנפלאים שלנו. המועדון הוכיח שכדורגל הוא פלטפורמה לשינוי חברתי ושאין דבר שמחבר אנשים יותר מספורט".

תלמה בירו ואייל מליס כנס איגוד השיווק 2017 – צילום אבשלום ששוני

דוברים נוספים בכנס היו פרופ' יובל נח הררי מחבר הספר "קיצור תולדות האנושות", טוני סטור מוביל החדשנות הדיגיטלית ב-IBM, ד"ר תום רן ממכון ויצמן, דינה נבות ממזרחי טפחות, אילן סיגל מפלאפון, אייל בירן מדאטה טאפאס, עדית שרויטמן מקוקה קולה, ד"ר בליצר מכללית וסופי מלניק-אמיתי מאאוט בריין.