כותרות אחרונות
Search

"אומינה" מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם – משיקה ערכות סופרפוד אישיות אורגניות המגיעות עד הבית

אומינה קדמי מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם משיקה ערכות סופרפוד אישיות  אורגניות   המגיעות עד הבית

מדובר בערכות אישיות , ערכות מתנה וערכות בריאות המאפשרות לשלב ללא כל התעסקות את "מזונות העל" בתזונה היום יומית כחלק משגרת היום

אומינה, מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם, לוקחת את התחום המיוחד והבריא הזה, צעד נוסף קדימה ומשיקה 3 סדרות של ערכות סופרפוד חד יומיות, אישיות וחדשות לניקוי הגוף.

 

הרעיון שעומד מאחורי השקת ערכות הסופרפוד האישיות החד-יומיות של אומינה הינו היכולת לשדרג את התזונה היומית שלנו במזונות טבעיים העוצמתיים ביותר הקיימים בטבע, ובכך להשיג הגברת האנרגיה, החיוניות חיזוק וריענון מערכות הגוף, הבראה והרזיה. כל זאת ללא דיאטה ו/או שימוש בתרופות או וויטמינים וכחלק אינטגרלי מהתזונה היומית.  המגמה הזו היא חלק  מהגברת המודעות, ההיכרות והפתיחות של הציבור הרחב עם  תזונת הסופרפוד ובכלל זה עם התזונה הטבעונית ותזונת הרואו-פוד (תזונה המבססת על  מזון נא או חי), וכל זאת תוך השתלבות בשגרת היום-יום המוכרת והרגילה.

צילום אסף אמברם

הערכות המבוססות על טהרת חומרי גלם טריים ואורגנים מגיעות ישירות עד בית הלקוח בתיאום מראש. בכל ערכה ארוזים משקאות, חטיפי גורמה ומזונות המבוססים כולם על המזונות העוצמתיים ביותר הקיימים בטבע –  הסופרפוד, כל ערכה כוללת מזון ליום אחד, כאשר הכל מיוצר בבוקר אותו יום ומגיע לבית הלקוח טרי ורענן.

יתרונן הגדול של הערכות החד-יומיות של אומינה טמון בכך שהן מאפשרות לכל אחד להתנסות בתהליך במשך יום אחד בלבד, מבלי להתחייב למספר ימים או לשינוי קיצוני באורח חייו.

ערכות הסופרפוד החד יומיות של אומינה מוצעות ב-3 קטגוריות שונות:

  • ערכות מתנה: לחיזוק האם לאחר לידה, חגיגת שוקולד, ערכת מתנה ליום הולדת

  • ערכות הרזיה וניקוי גוף: לתמיכה בתהליך הרזיה, לניקוי גוף קל/ בסיסי/ עמוק (צום מיצים עד הבית)

  • ערכות טיפוליות: לחיזוק המערכת החיסונית לאחר מחלה/ניתוח, לתמיכה בטיפולי כימותרפיה, לעור ושיער בוהקים

 

צילום אסף אמברם

הסופרפוד, “מזונות העל”, הינם מזונות עוצמתיים ביותר בעלי יכולות ריפוי והזנה רבות, הנחשבים למרוכזים ולמזינים ביותר בנמצא על פני כדור הארץ. הם נחשבים למזונות הבריאים, הטבעיים והאיכותיים ביותר הקיימים כיום. ביכולתם של מזונות אלה לשפר סימפטומים של כמעט כל מחלה ולעודד את רמת האנרגיה והחיוניות בגופנו. מזונות העל מגבירים את יצור הסרוטונין, מעוררים את המיניות ותומכים בניקוי רעלים מהגוף. הם מזינים את צרכי הגוף לחלבון, לוויטמינים, למינרלים ולחומצות שומן חיוניות והם מהווים מקור מצוין לנוגדי חמצון, חומצות אמינו, אנזימים וקו- אנזימים. מזונות העל הם הבחירה האופטימלית לחיזוק המערכת החיסונית ולשיפור הבריאות הכללית.

 

תזונת סופר-פוד מאפשרת לנו לקבל יותר ערכים תזונתיים בפחות כמות מזון. "מזונות העל" מסייעים לאורך זמן להזין את המוח, העצמות, השרירים, העור, הציפורניים, הלב, הריאות, הכבד, הכליות , מערכת הרבייה, הלבלב ואת המערכת החיסונית. הם מאזנים ותומכים במעבר מתזונה לקויה לתזונה טבעית. היות ו"מזונות העל” הנם טבעיים, הם מספקים שפע של אלמנטים הפועלים בהרמוניה בגוף האדם באופן שהמדענים עדיין לא הבינו לגמרי.

 

אומינה  פעילה בתחום ניקוי הגוף וצום המיצים מזה כמה שנים והיא החברה המובילה בישראל בתחום ערכות ניקוי עד הבית המבוססות על סופרפוד ופירות וירקות אורגנים. לתהליך ניקוי גוף המתבצע בבית קיימים יתרונות רבים: ניתן לבצע אותו במועד נח ולמשך הזמן המתאים לכל אחד. ניתן לבצע אותו לבד או בשיתוף עם בן זוג / חבר ואפשר גם לשתף בו חברים מהעבודה. זאת לצד ליווי מלא של אומינה, המלווה את לקוחותיה יד ביד, צעד אחר צעד.

צילום אסף אמברם

תהליך ניקוי הגוף חשוב מלא מעט סיבות: אוכל מתועש, תרופות, קרינה ממכשירים אלקטרוניים וסלולריים, תכשירי קוסמטיקה ומתח שמקשר בשגרת החיים המודרנית – כל אלה מביאים להצטברות רעלים שמאטה את המטבוליזם ומחלישה את מערכת העיכול והמערכת החיסונית.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: ערכות הסופרפוד החד יומיות של אומינה מוצעות במחיר  של 390 ₪ לערכה. כעת, לרגל ההשקה ולכבוד ט"ו בשבט והוולנטיין דיי מוצעות הערכות במחיר השקה מיוחד של 279 ₪ לערכה. ערכת השוקולד מוצעת במחיר השקה מיוחד של 249 ₪. הערכה מגיע ישירות לבית הלקוח, בתיאום מראש, עד השעה 10:00 בבוקר. מוצרי המזון שבערכה ארוזים בצידנית מעוצבת ורב פעמית. ניתן להזמין את הערכות דרך אתר האינטרנט: http://superfood.umina.co.il/  או בטלפון: 055-6685060.

 

אומינה קדמי היא מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם. אומינה יצרה את ספריית התוכן הגדולה ביותר בישראל בנושא תנועת ה'סופור-פוד'. בספרייה מנגישה אומינה לציבור באתר האינטרנט שלה –  http://www.umina.co.il/    שפע של מידע, סרטונים, מאמרים ומתכונים. מזה שנתיים, אלפי צרכנים נהנים משירותי ניקוי גוף עד הבית באמצעות ערכות צום מיצים שפיתחה אומינה. הסדנאות של אומינה לניקוי ואיזון הגוף, מתקיימות מזה כמה שנים בתל אביב,  ובשנה האחרונה היא מובילה את תחום ה – wellness במלון מצפה הימים. בימים אלה, יוצא לאור ספרה – Superfood – במימון המונים, מתוך חזונה – להנגיש את תזונת הסופר-פוד לכל בית בישראל. אומינה מעניקה ליווי פרטני בתהליכי הבראה ושינוי אורח חיים למי שבוחרים לעבור את התהליך באופן אישי ולא כחלק מקבוצה. אומינה בוגרת “המכון לתזונה משולבת” בניו יורק (Institute for Integrative Nutrition),עוסקת ולומדת רפואת צמחים מערבית בעשרים השנים האחרונות. הובילה במשך שנים את המרכז לניקוי גוף במרכז הטרנספורמציה “פאצ’ה-מאמא” שבקוסטה ריקה, לשם מגיעים מאות אנשים מכול העולם ,מידי שנה, לעבור תהליכי ריפויי והתחדשות.