כותרות אחרונות
Search

מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra" משיק "סרום שמני הזנה" לטיפול בעור יבש

מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra" משיק "סרום שמני הזנה" לטיפול בעור יבש ולהזנת העור בעונת החורף

האוויר היבש בחורף מחד והתנורים וחימום הבית מאידך גורמים להתייבשות עורנו בימי החורף. העור הופך ליבש ולעתים אף למחוספס וסדוק. לכן מומלץ להעשיר את העור בלחות ובשמנים המגנים על העור ו"כולאים" את הלחות בתוך העור.

מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra"" ("אמה לורה"), מציע לחורף "סרום שמני הזנה" – עשיר בשמנים צמחיים טבעיים להזנת העור ולטיפול בעור יבש.

סרום שמני הזנה מכיל שילוב מיוחד של שמן זרעי רימונים, שמן סובין האורז ושמנים צמחיים ארומטיים – לילי, נרולי ופטשולי, הפועלים ביחד בסינרגיה, מעצימים את האפקטיביות של כל אחד מהם ומשפרים את רמת הלחות בעור.

צילום – אבי ולדמן.

שמן זרעי רימונים בכבישה קרה ידוע בסגולותיו לפי הרפואה הטבעית כאנטי-אייג'ינג המסייע למניעת הזדקנות העור. שמן זרעי הרימון עשיר בנוגדי חמצון המגנים על העור מפני נזקים סביבתיים, וכן מכיל חומצת שומן לינולאית המסייעת לחיזוק וייצוב תאי העור, מגבירה את גמישות העור ומונעת קמטים. שמן זרעי רימונים גם יכול לסייע בהבהרת כתמים כגון כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש.

שמן סובין האורז ידוע בשימושו בטיפולי פנים בתרבות היפנית. השמן עשיר בחומצות שומן ומסייע בהזנה ובריכוך העור. השמן גם פועל כמסנן קרינה ומונע נזקים עמוקים של קרני השמש.

בנוסף, הסרום מכיל ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להתמודדות עם רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנות העור, וכן מכיל שמנים צמחיים ארומטיים כמו פטשולי, לילי ונרולי, המסייעים להרגעה ולחידוש תאי העור ומקנים לסרום ניחוח נהדר.

צילום – אבי ולדמן.

אופן השימוש: מומלץ למרוח את הסרום שמני הזנה על העור לפני השימוש בקרם לחות, או כטיפול בפני עצמו בעור יבש. יש למרוח פעמיים ביום – בוקר וערב.

 מחיר: 110 ₪ לבקבוק של 30 מ"ל.

את מוצרי "אמה לורה" אפשר  להשיג בחנות "אמה לורה" ברח' כצנלסון 145 בגבעתיים, או לרכוש דרך אתר החברה: http://www.ama-lurra.com