כותרות אחרונות
Search

חברת "נגב" משיקה מחדשת את סניף נתניה !

צילום: אבי בר

מתכון פשוט לעיצוב מושלם !

נגב משיקה מחדשת את סניף נתניה !

כחלק מהמיתוג החדש עליו הכריזה קבוצת נגב,  הופך סניף הרשת בנתניה, למתחם עיצוב אופנתי ועדכני, המזמין את לקוחותיו להיחשף לטרנדים המובילים בעולם בתחום עיצוב ושיפוץ הבית.

 

בתמונה מימין: רימה רומנו – מעצבת אופנה, משה שגב – שף, מאיה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגבצילום: יח"צ

 

מאות מוזמנים הגיעו לפתיחה המחודשת של סניף נגב בנתניה. בהם אדריכלים ומעצבי פנים ואנשי תקשורת. האורחים הרבים נחשפו לתצוגת מוצרים חדשים ולחמשת הלוקים.  במהלך האירוע נהנו האורחים  אוכל שהוכן על ידי השף משה שגב, שתיה  ומוסיקה טובה. השף משה שגב, פרזנטור רשת נגב, כיבד בנוכחותו ועורר התרגשות רבה בקרב הקהל. שגב כיבד את בקשותיהם של האורחים  הרבים לתמונות סלפי.

 

בימים אלו משיקה מחדש חברת נגב, הרשת המובילה למתן פתרונות עיצוב כוללים לבניה ולשיפוץ הבית, את הסניף שלה באזור התעשייה הדרומי בנתניה. 720 מ"ר של הטרנדים החמים ביותר, מותגים בינלאומיים מובילים לצד מותגים מקומיים איכותיים, מציגים את המוצרים והמראות המובילים בעולם לעיצוב ושיפוץ הבית.

 

מימין: המעצבת דפנה קסטיאל יחד עם מאיה גרינפלד סמנכ"ל שיווק נגב -צילום: אבי בר

 

בתחילת השנה חשפה חברת נגב תפיסה חדשה שכל מטרתה לפשט את עולם העיצוב ולהפוך אותו למלהיב וחוויתי יותר. בהמשך לכך וכחלק מהאסטרטגיה החדשה השיקה חברת נגב את שיטת 5 הלוקים המוצגת בסניפיה כולל בסניף נתניה המחודש. שיטת "5 הלוקים" פורשת בפני הלקוחות עיצוב טוטאל לוק מושלם לסגנונות חדשים/קלאסיים  בעולם העיצוב. השיטה מטרתה להעניק השראה למעצבי פנים, אדריכלים ולקוחות פרטיים-  דרכה כל אחד יכול להתחבר לסגנון העצוב המועדף עליו ולהרכיב אותו לפי טעמו.

 

הלוק המינימליסטי| היופי בפשטות
לוק המבוסס על זוויות מעוגלות, מגע קטיפתי, יוקרה בפרטים הקטנים ולבן על לבן.

 

הלוק התעשייתי | נגיעות רכות במראה קשוח
פינות מעוגלות לצד ברוטליזם רך, הרכבים חדשים, מתכות חדשות ונגיעות של צבע.

 

 

צילום: אבי בר

 

הלוק הקלאסי | רומנטיקה כפרית לצד תחכום אורבני
מראה על זמני, אלגנטי ונינוח, המשלב אלמנטים תקופתיים – רומנטיות כפרית עם תחכום אורבני, רצפה דרמטית, חומרים עשירים וצבעי שחור לבן דרמטיים. המתח בין הסגנונות יוצר את הלוק המדויק והעדכני ביותר.

 

צילום: אבי בר

 

הלוק הגרפי  |  תעוזה גיאומטרית
שילוב רב גוני של ישן וחדש, יוקרתי וצעיר, רטרו ושיק פוסט מודרני. לאוהבי הצבע והשפה הגרפית.

 

צילום: אבי בר

 

לוק המסעות | קול קורא לנדוד
שילובים אתניים וחזרה לטבע בשילוב של משטחים מהטבע ומוטיבים ידניים.

 

כחלק מהעיצוב המחודש של הסניף, נוספו אלמנטים של תצוגה דקורטיבית כמו קיר ועליו ברזים ואביזרים, תצוגת כיורים חדשה המוצגת על גבי ריהוט אקסקלוסיבי, מתקני אריחים עם עשרות סוגי אריחים במגוון חומרים וטקסטורות, עמדת הדמיה ומחלקת פרקטים חדשה. לצד כל אלו הוקמה במתחם הסניף  "פיאצה" איטלקית אותנטית הכוללת מקומות ישיבה לאדריכלים וללקוחות.

 

אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, עומדים נכונים בעמדות השירות בסניף, בכדי לעזור ללקוחות בהתלבטות ולהפוך את תכנון השיפוץ והבנייה – לחוויה !

נגב נתניה – רחוב בני גאון 8, אזור תעשייה דרומי נתניה. טלפון – 03-9433488