כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה הבינלאומי GANT פותח חנות דגל חדשה בקניון גינדי TLV

חנות דגל חדשה תפתח למותג האופנה הבינלאומי GANT בקניון גינדי TLV בהשקעה של של כ- מיליון וחצי ₪

מותג האופנה GANT ישראל מרחיב את פעילותו ופותח חנות שביעית בקניון גינדי TLV בתל אביב וזו תעוצב על פי הקונספט הבינלאומי ותציע קולקציה מגוונת לגברים, נשים, ילדים לצד קולקציית בית ופנאי.

 

לדברי שי לוי מנכ"ל קבוצת GUS: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח חנות דגל נוספת ומעוצבת למותג GANT אשר תציע בשורה אופנתית וטרנדית לכל המשפחה. החנות החדשה תהווה עוגן נוסף לקהל לקוחותינו בשילוב אתר אונליין להשלמת חווית הקניה ותוספת טרייה של מחלקת GANT HOME המציעה פריטי עיצוב לבית ופנאי."

 

צילום: יח"צ

 

מותג האופנה GANT מתרחב ופותח חנות דגל חדשה בקניון גינדי TLV שתתפרש על שטח של כ-160 מ"ר ובהשקעה של כמיליון וחצי ₪. החנות החדשה מעוצבת בהתאם לקונספט העיצובי הבינלאומי של חנויות הדגל של המותג מסביב לעולם.

 

החנות תציג מגוון פריטים מהקולקציות לגברים, נשים וילדים. בנוסף תכלול גם את קולקציית GANT HOME החדשה עם מבחר רחב של מצעים מכותנה מצרית, כריות נוי, אביזרי אמבטיה, מגבות, חלוקים ועוד…

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

טווחי מחירים:

199-2500 ₪

מידות:

ילדים – גילאים 3-16

נשים – XS-XL

גברים- xs-3xl

 

צילום: יח"צ

 

אודות GANT :מותג לייף סטייל אמריקאי עם תחכום אירופאי המציע בגדים עכשוויים באיכות גבוהה לגברים, נשים וילדים. בנוסף שעונים, ריהוט, נעליים והלבשה תחתונה.

 

ערכי המותג מבוססים על האותנטיות והחדשנות של מורשת האוניברסיטאות היוקרתיות בחוף המזרחי של ארצות הברית שראשיתו בניו הייבן, קונטיקט ארה"ב בשנת 1949. מאז, המותג פיתח והוסיף טאצ' אירופאי מתוחכם וכיום נהנה מנוכחות גלובלית בלמעלה מ- 70 מדינות עם 750 חנויות ו-4000 נקודות קמעונאיות נבחרות.

www.gant.com