כותרות אחרונות
Search

"אומינה", מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם, מוציאה לאור, באמצעות Headstart – מימון המונים, את ספר הסופרפוד הראשון מסוגו בעברית

ספר הסופרפוד של אומינה מושק באמצעות Headstart – מימון המונים

בתוך שבועיים הושג מימון של 60% לספר הראשון מסוגו בעברית

 

אומינה, מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם, מוציאה לאור, באמצעות Headstart – מימון המונים,  את ספר הסופרפוד הראשון מסוגו בעברית.

 

הספר, אותו היא כותבת במשך שנתיים, כולל את כל הידע הרב שצברה על עולם הסופרפוד במשך יותר מעשור – כיצד לשלב את תזונת הסופרפוד בחיי היום יום וכיצד ניתן באמצעותה לחיות חיים מלאים ועשירים יותר, מתוך חיבור אמיתי למקורות ההזנה הטבעיים שלנו. 

הספר כולל מחקרים וידע מעמיק על כ- 20 'מזונות על' מובילים וכן למעלה מ-100 מתכונים מרהיבים וקלים להכנה, של מנות גורמה. 

 umina-1

ליצירת הספר גייסה אומינה בעלי המקצוע מהטובים בתחומם בארץ במטרה ליצור ספר מושקע ובעל ערך אמיתי, ראשון מסוגו בעברית, כזה שכל אחד ישמח לקבל או להחזיק בביתו.

 

בתוך שבועיים הצליחה אומינה להשיג מימון המונים של כ-60% וגרפה תגובות אוהדות ביותר.

 

להשתתפות בפרויקט ולרכישת הספר

https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=20816#_at=0.3.9441231,0.139909749.z3jjtjdfxda88h8p2s

 

 

 

על אומינה קדמי

אומינה קדמי היא מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם. אומינה יצרה את ספריית התוכן הגדולה ביותר בישראל בנושא תנועת ה'סופור-פוד'. בספרייה מנגישה אומינה לציבור באתר האינטרנט שלה –  http://www.umina.co.il/    שפע של מידע, סרטונים, מאמרים ומתכונים. מזה שנתיים, אלפי צרכנים נהנים משירותי ניקוי גוף עד הבית באמצעות ערכות צום מיצים שפיתחה אומינה. הסדנאות של אומינה לניקוי ואיזון הגוף, מתקיימות מזה כמה שנים בתל אביב,  ובשנה האחרונה היא מובילה את תחום ה – wellness במלון מצפה הימים. בימים אלה, יוצא לאור ספרה – Superfood – במימון המונים, מתוך חזונה – להנגיש את תזונת הסופר-פוד לכל בית בישראל. אומינה מעניקה ליווי פרטני בתהליכי הבראה ושינוי אורח חיים למי שבוחרים לעבור את התהליך באופן אישי ולא כחלק מקבוצה. אומינה בוגרת “המכון לתזונה משולבת” בניו יורק (Institute for Integrative Nutrition),עוסקת ולומדת רפואת צמחים מערבית בעשרים השנים האחרונות. הובילה במשך שנים את המרכז לניקוי גוף במרכז הטרנספורמציה “פאצ’ה-מאמא” שבקוסטה ריקה, לשם מגיעים מאות אנשים מכול העולם ,מידי שנה, לעבור תהליכי ריפויי והתחדשות.