כותרות אחרונות
Search

אזורים מדווחת על מכירת 5 דירות ברבעון הראשון של 2019 בפרויקט היוקרה "בוטיק הנביאים"

אזורים מדווחת על מכירת 5 דירות ברבעון הראשון של 2019 בפרויקט היוקרה  "בוטיק הנביאים"  

עלות כוללת כ 15.5 מיליון ₪

שנת 2019 הביאה איתה משב רוח רענן לרוכשים בפרויקט היוקרה "בוטיק הנביאים". 5 דירות נמכרו כבר ברבעון הראשון של השנה ( ינואר- מרץ 2019) בעלות כוללת של כ15.5 מיליון ₪.

 

* נמכרו בפרוייקט  דירות של 2 3 ו- 4 חדרים בעלות ממוצעת של 3.1 מיליון ₪ לדירה.

 * נותרו למכירה רק דירות של 4-5 חדרים למכירה בפרויקט מרהיב זה.

* הרוכשים זוכים גם במחסן וחניה פרטית בחניון התת קרקעי המפוקח 24/7 ע"י מצלמות אבטחה.

 

רוב הרוכשים בפרויקט הם זוגות ישראלים המגיעים ממרכז הארץ כשלדבריהם באו "להגשים חלום של שנים רבות- לגור בלבה של עיר הבירה הירושלמית המרתקת", אך ישנם גם רוכשים מצרפת, אנגליה, שוויץ וארה"ב שנמצאים בשלבי עליה לארץ וחיפשו את המקום הנכון להגשים את חלומם ולגור במרכז העיר ירושלים.

 

צילום: רונן טופרברג

 

אחד היתרונות של בוטיק הנביאים הינו המיקום המצוין, והגבוה יחסית, המבטיח נופים עוצרי נשימה של ירושלים במלוא הדרה, כשירושלים העתיקה והחדשה מתפרסות מולם כמו על כף היד. הר הבית והר הזיתים, יוצרים קשת נופית מרהיבה שאין שניה לה בכל העולם. זאת בנוסף  למיקום המרכזי מחד, אבל לא בתוך ההמולה והרעש מאידך. מדובר בפנינה מלאת ירק שצמודה לכל הטוב שהמרכז מציע כמו הרכבת והמדרחוב, יחד עם האווירה הקסומה והכל כך אהובה של ירושלים של פעם.

 

במתחם עומד להיפתח בקרוב מלון בוטיק קטן ואיכותי- הכולל 49 סוויטות מרווחות. המלון מעניק אופציה ייחודית לדיירי בוטיק הנביאים, וכשיגיעו הילדים והנכדים לביקור, יהיה היכן לשכן אותם.  המלון יכלול גם מסעדה כשרה שניתן לקבל בה שירות וכל שאר השירותים האופייניים לבית מלון. הבניין שמהווה פנינה אדריכלית בזכות עצמה, מוקף גן ירושלמי פרטי המתפרש על 5 דונם, עם חומת אבן מסביב, ובפנים עצים מצילים, מזרקה וספסלי ישיבה נוחים, חצר ירושלמית אותנטית, שמשתלבת היטב באווירה של העיר.  

 

  

הדמיה: סטודיו אנדו.

 

הרכוש נרשם בטאבו ע"ש הרוכש, הואיל והקרקע שעליה ניצב בוטיק הנביאים – בניגוד לרוב הקרקעות בסביבה, השייכות לכנסיות למיניהן – היא קרקע פרטית שנגאלה כבר לפני שנים בידי יהודים, דבר זה מעניק בטחון רב לרוכשים המחפשים לקנות בית איכותי מבלי להיות מופתעים מהתחייבויות כספיות נוספות בעוד כמה שנים.

 

"מרטיט את הלב לראות  את יהודי העולם, כמו גם את עם ישראל במלוא הדרו מגיע לפרויקט המרהיב הזה ומתרגש מהמיקום, מהקרבה למרכז העיר, לשוק מחנה יהודה, למרכזי הבילוי והקניות ולבתי הכנסת ובעיקר לנוף עוצר הנשימה הנשקף מכל עבר", אומר יחיאל גרינברג, מנהל המכירות בבוטיק הנביאים.

 

יחיאל גרינברג מדגיש שעדיין נותרו מספר דירות למכירה בבוטיק הנביאים בגדלים שונים  במחירים שנעים מחיר החל מ 3,950,000 ₪ ל-6.070  מיליון ₪