כותרות אחרונות
Search

חברת "אזורים" מדווחת על מכירת 27 דירות בשנת 2018 בפרויקט 'אזורים מוצא עילית' בהרי ירושלים.

חברת "אזורים" מדווחת על מכירת 27 דירות בשנת 2018 בפרויקט 'אזורים מוצא עילית' בהרי ירושלים.

חברת אזורים הוציאה השבוע דיווח לבורסה בו דיווחה על מכירת 27 דירות בשנת 2018 בפרויקט 'אזורים מוצא עילית' היוקרתי שבהרי ירושלים.

אזורים מדווחת כי בשנת 2018 רשם הפרויקט 'אזורים מוצא עילית' הצלחה אדירה עם מכירתן של 27 דירות בעלות כוללת של כ-91 מיליון ₪.

 

השבוע דיווחה אזורים לבורסה על נתוני המכירות של  2018 מהן נראה כי בשנת 2018  רשם הפרויקט היוקרתי 'אזורים מוצא עילית' הצלחה מסחררת עם מכירתן של 27 דירות בעלות כוללת של כ-91 מיליון ₪. מדובר ב- 23 דירות של 6-5 חדרים בשטחים הנעים בין 135 מ"ר עד 200 מ"ר + מרפסות בגדלים שונים, חלקן עם גינה ומחירם נע בין  3.35 מיליון ₪ ל- 4.3 מיליון ₪ לדירה.  4 דירות של 4 חדרים בשטחים של כ- 125 מ"ר לדירה אשר נמכרו במחיר ממוצע של כ- 3.25 מיליון ₪ לדירה.

 

3dvision הדמיות

 

נתונים אלו מוכיחים כי הפרויקט היוקרתי של אזורים מתבלט על פני הנעשה בשוק שכן על פי גורמים באוצר מאז אמצע 2016 יש ירידה מתמשכת במכירת דירות בשוק החופשי. מתוך 126 הדירות שנמכרו באזור זה אשתקד עשרות דירות הן ב-'אזורים מוצא עילית' ובכך הפרויקט ממצב עצמו כמושך ואטרקטיבי עבור משפחות רבות גם בשנה הנוכחית.

 

פרויקט  אזורים מוצא עילית כולל 221 יח"ד רובן דירות גן, מיני פנטהאוז, ופנטהאוז. בשלב הראשון נבנו 91 יחידות דיור שמרביתן כבר אוכלסו וכבר ניתן לראות במקום קהילה תוססת. בשלב השני של הפרויקט החלו עבודות הבניה לפני מספר חודשים והוא צפוי לכלול 114 דירות בגדלים של 4 ו-5 חדרים ובשטחים של 120-150 מ"ר עם מרפסות רחבות ידיים של 41-116 מ"ר  ו- 16 קוטג'ים יוקרתיים בשטח של כ-166 מ"ר בנוי, וחצר בגודל 50-150 מ"ר.

 

3dvision הדמיות

 

שוש שבתאי, מנהלת המכירות של אזורים מוצא עילית מציינת כי" פרויקט אזורים מוצא עילית הינו הצלחה בכל קנה מידה. שנת 2018 התאפיינה בעסקאות של משדרגי דיור, בעיקר מאזור ירושלים, שרואים במוצא את הבית הנכון והמקום המתאים שמשלב מגורים איכותיים, מיקום נהדר, נוף מרהיב, שכנים טובים, חינוך וקהילה". ומוסיפה " שנת 2019 מסתמנת כשנה מוצלחת אף יותר במכירות, כבר עתה, לאחר המבצע שעשינו בסוף 2018 עם מחירים מיוחדים שנתנו, אנו בשלבי חתימת חוזים עם 7  משפחות חדשות שיתאכלסו תוך שנה. אני ממליצה לכל מי שמחפש מקום עם איכות חיים להגיע למוצא עילית ולהתרשם בעצמו".

 

הפרויקט היוקרתי נבנה על שטח כולל של 55 דונם כולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-16 דונם, ובו שבילי הליכה, פינות חמד, 'הבית הלבן' שהינו בניין היסטורי מרהיב לשימור, במרכז הפארק נמצא המבנה ההיסטורי "ארזה" אשר ישוחזר ויחודש וייפתח כמרכז תרבות לצרכי הקהילה. במסגרת הפיתוח הסביבתי משוקמת גם "שדרת הנשיאים" אשר בה גדם העץ שנטע הרצל במתחם, ועצים אותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל. השטחים הציבוריים בפרויקט היוקרתי יכללו שירותים נרחבים לטובת הדיירים, כגון חדר כושר, ספא, בריכת שחיה ועוד…

 

3dvision הדמיות

 

הפרויקט "אזורים מוצא עילית" משויך מבחינה מוניציפלית למועצה האזורית מטה יהודה. תשתיות החינוך כוללות גני ילדים במוצא, ובית הספר 'עין הרים' בעין כרם אליו נוסעים ילדי המועצה בהסעה מאורגנת. ייחודיות השכונה והרצון לשמר על סביבה כפרית ויוקרתיות, באה לביטוי בין השאר על ידי סגירת כל השכונה לתנועת כלי רכב, כאשר דיירי השכונה נכנסים ישירות לחניה הפרטית הממוקמת מתחת לביתם. כך מובטחת בטיחות התושבים, הולכי הרגל ובפרט ילדי היישוב.

 

היקף ההשקעה הצפוי הכולל של אזורים בפרויקט השוכן על צלע הר ולמרגלותיו נוף מרהיב קרוב ל-700 מיליון ₪. הדירות נבנות במפרט איכותי ביותר הכולל חלונות זכוכית רחבי ידיים שמהם ישתקף החורש הטבעי וכן הנוף הירושלמי המרהיב של צריחי הכנסיות בעין כרם, סכר בית זית, שכונת הר נוף, וכמובן הרי ירושלים.