כותרות אחרונות
Search

"אייר פראנס" הודיעה על חידוש הטיסות בין פריז / שארל דה גול לתל אביב.

צילום: באדיבות "איירפראנס

 

"אייר פראנס" הודיעה על חידוש הטיסות בין פריז / שארל דה גול לתל אביב.
*הטיסות במטוס איירבוס  A350-900 תחלנה בתאריך 24 בינואר.
*מדובר ב- 3 טיסות שבועיות : בימים ראשון, רביעי, וחמישי
*מפריז בשעה 08:55  נחיתה בתל אביב בשעה 14:10
*מתל אביב בשעה 15:55  נחיתה בפריז בשעה 19:40
 
לרגל חזרתה של "אייר פראנס" לתל אביב יוצאת החברה במחירים אטרקטיביים: מחלקת האקונומי:  החל מ 325 דולר (כולל טרולי במשקל עד 12 ק"ג).
 
מחלקת ה"פרימיום אקונומי" החל מ 855 דולר . מחלקה נפרדת ממחלקת תיירים עם חווית שירות משודרגת ומגוון הטבות.
 
בין ההטבות והשדרוגים: הטיית מושב עד 130 מעלות, 2 מזוודות עבור כל נוסע, אוכל גורמה ועוד…
 
מחלקת העסקים היוקרתית החל מ- 1165 דולר מציעה יותר מקום, נוחות, ופרטיות לכל נוסע. הנוסעים במחלקה נהנים ממושבי מיטה (הטיה עד 180 מעלות), תפריט גורמה מאת שפים זוכי כוכבי מישלן, מבחר יינות יוקרתי, ועוד…
 
אלון נטע, המנהל המסחרי בישראל: "אנו שמחים להתניע מחדש את טיסות אייר פראנס לישראל עם מטוס האיירבוס 350-900  A המאפשר יותר נוחות, מקום ופרטיות לקהל הישראלי עם מחירים אטרקטיביים לפריז בכל המחלקות".
 
"אייר פראנס" מזכירה שבטיחות הלקוחות והצוותים שלה היא בראש סדר העדיפויות המוחלטות שלה. חברת התעופה עוקבת באופן שוטף אחר המצב הגיאופוליטי באזורים המשרתים ומעלים על ידי מטוסיה על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות טיסה. מערכות המידע וההזמנות עודכנו בהתאם ופתוחות להזמנות החל מהיום.
 
אייר פראנס מזכירה שבטיחות הלקוחות והצוותים שלה היא בראש סדר העדיפויות המוחלטות שלה. חברת התעופה עוקבת באופן שוטף אחר המצב הגיאופוליטי באזורים המשרתים ומעלים על ידי מטוסיה על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות טיסה.
 
**לכל מחלקה תנאים שונים; מספר המקומות מוגבל ותלוי בזמינות מושבים בכל טיסה; המכירה בהתאם לחוקי ותנאי הכרטיסים; המחירים כוללים מיסים והיטלים.