כותרות אחרונות
Search

אימג'נריום רשת צעצועי האיכות הבינלאומית מציגה את בובת פרווה של Kico Nico

אימג'נריום רשת צעצועי האיכות הבינלאומית מציגה את בובת פרווה של Kico Nico המקדמת את  ההתפתחות הרגשית ואת הבעת הרגשות של ילדיכם.

מדובר בבובת פרווה של KicoNico , דובון יוצא דופן  שכבר מהיום הראשון ילווה את התינוק שלכם כדי שיגדל עם ערכים אנושיים חיוביים.

Imagnarium  פועלת מהיום הראשון למען עולם טוב יותר, ולמען הזכות של כל ילד לשחק. לכן אמג'ינריום מתמידה בפעולות למען הקהילה, ולמען קבלת השונה בחברה לקבל את האחר גם אם הוא לא מושלם.

קיקו ניקו הוא יותר מבובה. הוא מייצג את כל הטוב שבתוכנו, את היופי האמתי ואת טוב הלב. הוא ייחודי, הוא לא מושלם והוא מאושר. קיקו ניקו אינו מושלם. יש לו אוזן אחת גדולה מהשנייה, תפרים באחת הידיים וחצי חיוך. אך הוא מאושר. והוא מלמד אותנו מהיום הראשון שלא צריכים להיות מושלמים כדי להיות מאושרים, ושהיופי האמיתי הוא השוני ביננו, הוא מה שהופך אותנו למיוחדים.

לאימג'ינריום קולקציה שלמה המבוססת על דמותו של קיקו ניקו, והבובה עצמה נמכרת בצבעים רבים. קיקו ניקו האדום מייצג את הלב הגדול, ומזכיר לנו שעלינו לתמוך זה בזה ולעזור לאלו שגורלם לא שפר עליהם. קיקו ניקו עשוי מ100% פוליאסטר ומחירו 99 ₪ ,ניתן  להשיג בחנויות הרשת. על כל בובת קיקו ניקו אדומה שתימכר ללא הגבלת זמן ,רשת Imaginarium תורמת 25 ₪ לארגון Make A Wish.

kikoniko 1