כותרות אחרונות
Search

אירועי פסח: צעדות ופסטיבל רוקדים אחד !

אירועי פסח: צעדות ופסטיבל רוקדים אחד

* פסטיבל רוקדים אביב ברחובות 2018

* צועדים בפסח על חולות ניצנים  ושומרים על הנוף

* צעדת גבעת המורה ה-49 בעפולה:  חגיגה גדולה ביער בחול המועד פסח 2018

* צעדת האביב רחובות בסימן 70 שנה לישראל

 

פסטיבל רוקדים אביב ברחובות 2018

צילום: יח"צ

זו השנה השישית שהחברה העירונית תנהל ותפיק את הפסטיבל הארצי למחול וזמר – רוקדים אביב ברחובות, השנה יתקיימו 2 מופעים מרכזיים, "בוסתן ישראלי" – מופע הוקרה ל-70 שנה למדינה דרך תחנות חייו של נשיא המדינה החמישי יצחק נבון, ו"חופשי ומאושר" – מופע הוקרה מרגש לזמר והמלחין בועז שרעבי אשר הקלאסיקות אותן הלחין ושר מלוות את הפסקול הישראלי קרוב ל-50 שנה. הפסטיבל יתקיים בימים שני ושלישי (2-3.4.2018) בחול המועד פסח, יכלול שלושה מתחמי הרקדות ברחבי גן המייסדים, ומתחם חדש נוסף באולם אמי"ת לציבור הנשים הדתיות. הקהל ייהנה ממופעי זמר ומחול על הבמה המרכזית עם מיטב האמנים – טוביה צפיר, אורי בנאי, שמעון פרנס, רבקה זוהר ולירון לב, רז שמואלי, סגיב כהן, רון שובל ועוד. ראש העיר רחמים מלול: "שמחים להמשיך במסורת של הפסטיבל, שייערך זו השנה השישית ברציפות"

 

*************************

צועדים בפסח על חולות ניצנים  ושומרים על הנוף

צילום: יח"צ

2 באפריל, חניון חוף ניצנים, שעות 08:00-15:00, חינם

"צעדת החולות" המסורתית של המועצה האזורית באר טוביה בחוף ניצנים תתקיים השנה ב-2 באפריל. בשעה 08:00 תוזנק הצעדה מחניון החוף, עם שני מסלולים: מסלול עממי לאורך 4 ק"מ ומסלול למיטיבי לכת לאורך 8 ק"מ. ההשתתפות בצעדה ללא תשלום.

השנה תתקיים הצעדה, לראשונה ביום חול, על-מנת לאפשר לציבור הדתי להשתתף בה.

 

***********************

צעדת גבעת המורה ה-49 בעפולה:  חגיגה גדולה ביער בחול המועד פסח 2018

מגוון מסלולי הליכה מיוחדים ובהם מסלול חדש לקטנטנים ועגלות תינוקות,  מסלול לגיל השלישי והפנינג עם דוכנים, פעילויות ומופע של כוכבת הילדים והנוער, אגם בוחבוט. זה רק חלק ממה שמחכה לכם בצעדה המסורתית. ראש העיר יצחק מירון: "התאמנו מסלולים לכל גיל ואנו קוראים לתושבי עפולה והסביבה להגיע לצעדה"

המחיר למשתתף בודד 30 שקלים, למשפחות של 4 נפשות ומעלה – 25 שקלים, למשתתף

להרשמה: http://www.bdg-events.co.il/1/ms_register/406/586/1/Hamore.aspx

 

**********************

צעדת האביב רחובות בסימן 70 שנה לישראל

צילום: יח"צ

חגיגות האביב של רחובות יתקיימו ב-4.4 וישלבו את נקודות ההיסטוריה של רחובות יחד עם ההווה והעתיד. בתוכנית: פעילויות לכל המשפחה, מסלולים מותאמים לפי רמת קושי והופעות של בימת הנוער של החברה העירונית. ראש העיר רחמים מלול: "השנה הצעדה תהיה חגיגית במיוחד"

השתתפות: חינם

חגיגות האביב המסורתיות של רחובות יהיו השנה עשירות במיוחד. ביום רביעי (4.4), חול המועד פסח, תתקיים צעדת אביב 2018 ססגונית בסימן 70 שנה למדינת ישראל. לאורך מסלולי הצעידה השונים, שיותאמו לפי רמת קושי, יופיעו דמויות היסטוריות מהקמת המדינה. בסיומו, יתקיים הפנינג שבו יופיעו חניכי בימת הנוער העירונית, תוצב תחנת צפרות, תחנות פעילות לכל הגילאים, מופע מוזיקלי בסגנון הביג-בן של הקונסרבטוריון העירוני, מכונית קרטינג, תחנות למשימות אתגריות ועוד. ההזנקה מאתר הפרדסנות, תתקיים בין השעות, 8:00 – 9:30, וההשתתפות חינם.