כותרות אחרונות
Search

לקראת חג הפסח, מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" משיק שוקולד מריר בשילוב שקדים קלויים מסדרת אקסלנס במהדורה כשרה לפסח

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" מרחיב את סדרת Excellence  ומשיק טעם חדש !

  Lindt Excellence roasted almonds – שוקולד מריר בשילוב שקדים קלויים

 

לקראת חג הפסח, מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" משיק את טעמי אקסלנס האהובים במהדורה כשרה לפסח, אשר יוצעו במחיר מבצע של 11.90 ₪ ליחידה.

 

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת סידס רק הטוב ביותר, משיק טעם חדש בסדרת Excellence:  לינדט אקסלנס שקד – שוקולד מריר משובח בשילוב של שקדים קלויים.

צילום: יח"צ

סדרת לינדט אקסלנס טבלאות שוקולד מריר דקות, עשויה מתערובת סודית של פולי קקאו, המעובד לכדי מרקם חלק ודק במיוחד המדגיש את הטעמים והניחוחות המורכבים של השוקולד. התוצאה: פסגת השלמות של שוקולד מריר החבויה בתוך יצירת מופת דקה.

 

המאסטר שוקולטיירים של לינדט מביאים לסדרת אקסלנס את המומחיות והאמנות שלהם בכדי ליצור שוקולד בטעמים חזקים ובמרקם מיוחד, תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים בלבד.

 

לינדט אקסלנס שקדים קלויים 100 גר':

מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪ 

כשרות: הרבנות הראשית

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

 

בין הטעמים: לינדט אקסלנס 70%, לינדט אקסלנס 70% מעודן, לינדט אקסלנס 78%, לינדט אקסלנס 85%, לינדט אקסלנס 90%, לינדט אקסלנס 99%, לינדט אקסלנס תפוז, לינדט אקסלנס שבבי מלח, לינדט אקסלנס מנטה, לינדט אקללנס צ'ילי, לינדט אקסלנס תות, לינדט אקסלנס קרמל מלוח, לינדט אקסלנס אגוזים קלויים ולינדט אקסלנס פיסטוק.

 

מחיר מבצע לחג: 11.90 ₪ (בתוקף עד אפריל כולל)

להשיג ברשתות השיווק

 

אודות מותג לינדט: בלינדט הציבו סטנדרטים גבוהים במיוחד כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות. כך, ברבות השנים הפך שוקולד לינדט לאחד ממובילי תרבות הצריכה בקרב קהלים היודעים להעריך איכות. אמני השוקולד של לינדט מובילים אותנו לחוויית חמשת החושים: חוויה מושלמת שבה השוקולד אינו רק חווית טעם. המגע, הריח, המרקם, הנראות, מהווים חלק אינטגראלי מחוויה זו. מוצרי לינדט מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם.