כותרות אחרונות
Search

אירוע השקת קבוצת "E.V. Motors" יבואנית של רכב חשמלי לישראל.

צילום:

 

"EV MOTORS" – הבית של הרכבים החשמליים.

אירוע השקת קבוצת "E.V. Motors" – יבואן של רכב חשמלי מיצרניות מובילות בעולם בתחום רכבים פרטים, מסחריים, ותחבורה ציבורית.
קבוצת "E.V. Motors" תשווק בישראל רכבים חשמליים באיכות ללא פשרות וסטנדרטים בינלאומיים של מותגי הרכב: JAC ,ANKAI  LEVC.

קבוצת "E.V. Motors" הינה יבואנית של מערכות טעינה מבית "SSE" ונותנת מעטפת מלאה ללקוח ברכישת הרכב כולל עמדות טעינה ופתרונות טעינה מלאים.

"EV MOTORS" – היבואן הראשון בישראל, המתמחה ברכבים חשמליים בלבד, מביא בשורה של ממש בענף הרכב העובר שינוי מהפכני.

 

אוהד זליגמן בעלים ויו"ר קבוצת "ev motors" – צילום: אבי בר

 

עם התפתחות שוק הרכב המודרני החשמלי, והמהפכה החשמלית שכבר נראית בכבישי ישראל, מצטרפת שחקנית חדשה לתחום, היוצאת בימים אלו עם מגוון שלם של כלי רכב חשמליים בלבד- "EV MOTORS". בארסנל מותגי החברה יש פתרון לכל פלח וסגמנט בתחבורה הפרטית והציבורית בישראל תוך התחשבות במתן פתרונות כוללים גם לטעינת הרכב.

 

ספי דיין מנכ"ל "ev motors" – צילום: אבי בר

 

באירוע חגיגי בנוכחות אוהד זליגמן מבעלי הקבוצה ויו"ר קבוצת E.V. MOTORS  וספי דיין מנכ"ל חברת "ev motors" שנערך באולם התצוגה החדש של החברה ברחוב גיבורי ישראל 130 אזור התעשייה פולג בנתניה, הציג  אוהד זליגמן  את החברה החדשה שהינה יבואנית בלעדית של מגוון רחב של כלי רכב חשמליים. במהלך האירוע המרגש והמושקע, הוצגו  בפני הנוכחים הרכבים החשמליים: בסגמנט:  רכב פרטי, מוניות, אוטובוסים ורכבי הסעה. את האירוע פתח צבי וילדר ממשרד יחסי הציבור "וילדר יחסי ציבור".

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

בסגמנט כלי התחבורה ציבורית  החברה משווקת אוטובוסים מתוצרת "ANKAI" הכוללים אוטובוסים עירוניים, תיירותיים, ואף אוטובוס דו קומתי חשמלי היחיד מסוגו בישראל.

 

"ANKAI"  הינה חברת ייצור האוטובוסים ורכבי תחבורה ציבורית מהמובילות בסין, אשר הוקמה בתחילת שנות ה-60 ובמשך שנים ייצרה בסין אוטובוסים של המותג הגרמני SETRA. החברה מייצרת כ 30,000 אוטובוסים בשנה לשוק הסיני והבינלאומי. בתחום התחבורה הציבורית, נבחרה חב' אגד לשמש כנותנת השירות לכלים אלו בארץ. לאגד מערך השירות והמוסכים הגדול והמקצועי בישראל.

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

בנוסף, החברה משווקת רכבים פרטיים מתוצרת "JAC", אשר בשנה האחרונה מגדילה משמעותית את היצע הרכבים החשמליים שלה בסגנון עיצובי צעיר וחדשני, ושיתוף פעולה עם "VW" העולמית בטכנולוגיה אשר מגולמת ברכבים שהחברה מייבאת לישראל.

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

חברת "JAC" – הוקמה באמצע שנות ה-60 והונפקה בבורסה בשנחאי בשנת 2001, החברה הינה מעשרת יצרניות הרכב המובילות בסין בעלת כושר ייצור של למעלה מ- 1,000,000 מכוניות בשנה.

 

בתחום הרכב הפרטי, לנותנת השירות נבחרה חב' "LEDICO BOSCH", אשר לה רשת מוסכים ונקודות שירות בפריסה ארצית ואשר צברה ניסיון רב בכל הטכנולוגיות החדשניות במנועי ובמכלולי הרכבים החשמליים.

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

עוד בין מותגי החברה, ניתן למצוא את היצרנית "LEVC", שרק לאחרונה עשתה עלייה לארץ וכעת משווקת ע"י "EV MOTORS".

 

"LONDON EV COMPANY LIMITED" – החברה הלונדונית אשר משנת 1908 מתכננת ובונה את המוניות לונדון האייקוניות ואשר חרטה על דגלה להוביל את מהפכת הרכב החשמלי.

 

הרכבים שמגיעים לישראל עם טכנולוגיית הנעה חדשנית בדמות מנועים חשמליים בטכנולוגיית EREV EXTENDED RANGE ELECTRIC VEHICLE  אשר מגדילים את טווח הנסיעה של הרכב החשמלי לטווחים של מעל 500 ק"מ יחד עם טכנולוגיית טעינה מהירה.

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

הדגמים שמגיעים לישראל מעוררים עניין רב בקרב ציי רכב וחברות ליסינג כחלק ממענה מלא ללקוח,  "EV MOTORS" משמשת כנציגה הרשמית והבלעדית בישראל של יצרנית מערכות הטעינה המתקדמות "SSE".

 

מאז שנות ה-90 של המאה הקודמת מחויבת "SSE" לתכנון וייצור של מערכות אנרגיה אקולוגיות, חכמות, מבוססות מקורות רבים, מערכות אופטימיזציה לאיכות, אחסון אנרגיה ופתרונות היברידיים.

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

",EV MOTORS" שמה לעצמה יעד של הפעלת מודל תחנות הטעינה העתידיות בישראל, המבוססות על אנרגיה חליפית, ממקורות שאינם תלויים ברשת החשמל ולהיות מובילת השוק בתחום אגירת אנרגיה.

 

אולם התצוגה המרכזי של הקבוצה ממוקם באזור התעשייה בנתניה גיבורי ישראל 30, בו מוצגים רכבי החברה המונעים מ- 100% חשמל.

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

"EV MOTORS" נותנת מעטפת שירות מלאה ללקוחות. החל משירותי ביטוח רכבים, שיתופי פעולה עם חברות ליסינג, שיתופי פעולה עם חברות ביטוח ,אבזור רכבים כולל עמדות טעינה ופתרונות טעינה מלאים ועוד …

 

 

 

בהקמת החברה ובניית תשתיות התפעול השיווק והמכירות, השקיעה הקבוצה עשרות מיליוני שקלים לפיתוח והאצת מעבר שוק הרכב בישראל לאנרגיה חשמלית ירוקה, לשמירה על איכות הסביבה, וחסכון כלכלי משמעותי ללקוח.

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

במהלך שנת 2022, הקבוצה עתידה לפתוח אולמות ונקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ, בסטנדרט גבוה המוצע כיום בהשקעה ניכרת נוספת. ע"פ התוכנית האסטרטגית של הקבוצה, צפי המכירות לשנת 2022 עומד על אלפי כלי רכב חשמליים בשיתוף פעולה עם גופים אסטרטגיים בשוק הרכב הישראלי.

 

EV MOTORS – היבואן הראשון בישראל, המתמחה ברכבים חשמלים בלבד, ומביא בשורה בענף הרכב העובר שינוי מהפכני. EV MOTORS – הבית של הרכבים החשמליים.