כותרות אחרונות
Search

אירוע התרמה לזכרה של הפרמדיקית עמית מן.

אירוע התרמה – עמית מן ז"ל – צילום: גלעד קוולרציק

 

 

אירוע התרמה לזכרה של הפרמדיקית עמית מן.

בדיור המוגן "מגדלי הים התיכון נורדיה" התקיים אירוע לזכרה של הפרמדיקית עמית מן שנרצחה בקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. עמית שטיפלה בפצועים והצילה חיים עד הרגע האחרון, הייתה לקוחה קבועה של דוכן "יא ווארדי" בנתיבות. נדב אלון הבעלים של הדוכן שלאור המצב הביטחוני פונה עם משפחתו מביתו, מתארח כעת ב"מגדלי הים התיכון נורדיה", ויחד הרימו אירוע התרמה לזכרה – במסגרתו נמכרו כ-200 מנות מדוכן האוכל, וכל ההכנסות יתרמו למד"א נתיבות. באירוע לקחו חלק גם משפחתה של עמית שהגיעה לספר עליה ועל התנדבותה במד"א במשך שנים שם סייעה למאות אנשים.

 

עמית מן הפרמדיקית שנרצחה בקיבוץ בארי בידי מחבלים ב-7 באוקטובר, התנדבה במד"א נתיבות במשך שנים, שם הצילה חיים עד הרגעים האחרונים לפני מותה. בימים  אלה, מגדלי הים התיכון נורדיה מארחים משפחות שפונו מהדרום, כאשר נדב אלון הבעלים של דוכן "יא ווארדי" בנתיבות מתארח גם הוא בדיור המוגן, והכיר מקרוב את עמית שהייתה לקוחה קבועה. נדב ומגדלי הים התיכון הרימו היום יחד אירוע התרמה לזכרה של עמית מן. במסגרת האירוע משפחתה של עמית סיפרה עליה ועל התנדבותה במד"א במשך השנים והאופן בו סייעה למאות אנשים. הדיירת מרגלית שלו שנכחה באירוע מספרת: "משפחות רבות מנתיבות הגיעו אלינו מתחילת המלחמה, ומבניהן גם נדב ומשפחתו. כששמענו על החיבור המיוחד של נדב עם עמית, חשבנו מיד לעשות משהו לזכרה. זה נותן לנו הרגשה טובה להיות שותפים בעשייה". במהלך האירוע נמכרו כ-200 מנות מהדוכן של נדב אלון, וכל ההכנסות ייתרמו למד"א נתיבות. כמו כן, הוקמו עמדות הסבר של מד"א על מתן עזרה ראשונה.

 

אירוע התרמה – עמית מן ז"ל – צילום: גלעד קוולרציק

 

נדב מספר על ההכרות שלו עם עמית והאופן שבו הצלת חיים היה בראש מעייניה: "עמית הייתה לקוחה קבועה שלי, בכל יום חמישי הייתי מקבל ממנה הודעה שמחר היא תבוא לאסוף את המנה שהיא הכי אוהבת- פרנה עם קציצות דגים. היה בנינו דיל שהיא מגיעה ולא מחכה בתור כי היא עסוקה בלהציל חיים. המטרה של כל המחווה שעשינו היום היא כדי להנציח אותה, ושכמה שיותר כמה שיותר אנשים ישמעו את סיפור הגבורה שלה. היא נלחמה להציל חיים עד הרגע האחרון. אנחנו רוצים לספר את הסיפור דרך האוכל והמנה שהיא כל-כך אהבה".