כותרות אחרונות
Search

קבוצת "סלקום" מודיעה היום כי החברה חתמה על הסכם רכש עם ענקית המדיה "Amazon" העולמית.

תמונת ממשק "סלקום" "אמזון" – צילום: באדיבות "סלקום"

 

קבוצת "סלקום" מודיעה היום כי החברה חתמה על הסכם רכש עם ענקית המדיה "Amazon" העולמית.

במסגרת ההסכם, סלקום TV רכשה זכויות שידור עבור תכני מקור, סדרות וסרטים מבית אמזון, שיעלו לספריית ה- VOD החל מחודש נובמבר.

"גברת מייזל המופלאה", "העלאה" (Upload), "האיש במצודה הרמה", "אהבה מודרנית" – הן רק חלק מהסדרות הפופולריות ועטורות הפרסים שיעלו לשירות של סלקום TV

 

בנוסף, יעלו לשירות כל העונות של סדרת הרכב "המסע הגדול" (Grand Tour), צמד סרטי ההמשך המצליחים: "מגלה את אמריקה 2" ו-"סרט המשך בוראט: העברת שוחד עצום לשלטון אמריקני לרווחת קזחסטן בעבר אומה מופלאה".

 

הוספת תכני המקור של אמזון להצעת התוכן העצומה של סלקום, הופכים את סלקום TV לבעלת שירות עשיר, גדול, אטרקטיבי ומשתלם ביותר.

 

הסכם רכש התוכן עם אמזון יעניק לצופי סלקום TV עוד כ-200 שעות תוכן שיתווספו החל מחודש נובמבר, ובשנים הקרובות. תכני אמזון יצטרפו לקטלוג העשיר של סלקום TV שכולל 100 ערוצים, מתוכם 15 ערוצי ילדים ו-17 ערוצי ספורט. כמו כן, מציע השירות ספריית וי או די עשירה שכוללת עשרות אלפי פריטי תוכן, מאות סדרות, הקטלוג המלא והשלם של HBO, כ-1,500 סרטים מהאולפנים המובילים בעולם והיצע עשיר של תוכן ילדים בכל הגילאים. כל זאת עם יכולות קאצ' אפ להקלטה אוטומטית של כל הערוצים שבוע לאחור. סלקום TV מציעה לצופים שלה עולמות תוכן עשירים, כל אחד בהתאם לצרכי הצפייה שלו – בכלל זה משפחות עם ילדים, זוגות צעירים ללא ילדים, סטודנטים, רווקים, מכורי ספורט, שוחרי סדרות וסרטים, צרכני חדשות, חובבי דוקו, לייף סטייל, תוכניות בישול ועוד –  כל אחד יכול למצוא בה מה שהוא רוצה.

 

תמונה מאחת התוכנית ב"אמזון" (האיש במצודה הרמה) – צילום: באדיבות סלקום 

 

על התכנים:

גברת מייזל המופלאה: דרמה קומית שזכתה בפרס האמי ובפרס גלובוס הזהב לסדרה הקומית הטובה ביותר. הסדרה מביאה את סיפורה של עקרת בית יהודיה מניו יורק שמגלה שיש לה כישרון לסטנד אפ ומנסה לפלס את דרכה בעולם הקומדיה תוך שהיא מנסה לשמור על התא המשפחתי.

 

האיש במצודה הרמה: סדרת מד"ב שמבוססת על ספרו של פיליפ ק' דיק. הסדרה מתרחשת במציאות שבה גרמניה הנאצית ניצחה במלחמת העולם השנייה. המחתרת האמריקאית מרימה את ראשה כשהשליטה בארה"ב מחולקת בין גרמניה לבין יפן. 

 

Grand Tour (המסע הגדול): סדרת ההמשך של מגישי "טופ גיר" המיתולוגיים: ג'רמי קלרקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד. לכאורה, מדובר בתכנית רכב אבל בפועל זו סדרה שעוסקת בחברות בגין גברים, בהשפעות הגיל ובחיים עצמם – תוך השקעת מיליוני דולרים בכל פרק במכוניות משוכללות, מירוצים מרהיבים ושטויות של גברים.

 

 

צילום: באדיבות סלקום TV