כותרות אחרונות
Search

ליברה למען מבוטחיה מעוטף עזה.!

אתי אלישקוב מנכ"לית "ליברה" – צילום: אבי מועלם

 

"ליברה" למען מבוטחיה מעוטף עזה.!

תממן על חשבונה את עלות חודש נובמבר למבוטחים שצריכים לחדש החודש את פוליסת הביטוח שלהם.

 

חברת "ליברה" נרתמת לטובת מבוטחיה אשר מתגוררים בעוטף עזה והביטוח שלהם מסתיים החודש. ליברה מבינה שבימים אלה מעסיקים את אותם מבוטחים דברים חשובים בהרבה מחידוש הביטוח, ולכן היא לא תגבה מהמחדשים את העלות הכספית של חודש נובמבר. ההטבה כוללת את כל מוצרי הביטוח האלמנטרי שהחברה מציעה: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי חיות מחמד וביטוחי עסק.

 

הטבה זאת מצטרפת לפעולות נוספות של ליברה מאז פרוץ המלחמה וביניהן הארכת תוקף פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל באופן אוטומטי וללא תשלום עבור מבוטחי החברה ששהו בחו"ל וחזרתם התעכבה, וכן רכישות מרוכזות של מוצרי מזון וטואלטיקה עבור חיילי צה"ל ושינוען ליחידות השונות.

 

אתי אלישקוב מנכ"לית "ליברה" – צילום: אבי מועלם

 

אתי אלישקוב, מנכ"לית "ליברה": "ברגעים קשים אלו ובמסגרת המאמץ הלאומי כולנו מתגייסים ונרתמים לעזור בכל מה שרק אפשר. אני שולחת תנחומים עמוקים לכל אלה אשר איבדו את יקיריהם, מחזקת את משפחות החטופים ומאחלת החלמה מהירה לפצועים, בתקווה לימים שקטים ובטוחים הרבה יותר".

 

"ליברה" עומדת בקשר עם כלל לקוחותיה אשר זקוקים להכוונה וסיוע בזמן תקופת המלחמה – המוקד שלנו זמין בטלפון *6323.

 

 

הזיכוי יינתן אוטומטית למבוטחים קיימים תושבי העוטף (0-7 ק"מ), בחידוש פוליסות שמועד תחילתן ביום 1/11/23, בכל מוצרי הביטוח (למעט ביטוח חיים) *בביטוח רכב, הנחת חובה תינתן במסגרת ביטוח המקיף/צד ג'. * בכפוף להנחיות החיתום של ליברה חברה לביטוח בע"מ