כותרות אחרונות
Search

רשת קלאב הוטל במבצע לוגיסטי חסר תקדים מארחת מעל 4,000 מפונים ומשפחות

קלאב הוטל טבריה – צילום: יח"צ

 

רשת קלאב הוטל במבצע לוגיסטי חסר תקדים מארחת מעל 4,000 מפונים ומשפחות.

המצב במדינה הוביל את קלאב הוטל, רשת הסוויטות הגדולה בישראל להתגייס במבצע תפעולי חסר תקדים, על מנת לארח מעל 4000 מפונים מעוטף ישראל, קו העימות ומשפחות שיצאו להתרעננות בצורה עצמאית.

 

האתגר מותח את יכולות הרשת עד הקצה ומעבר לו, בכוח אדם, המזון והתשתיות. בכל יום מוגשות מעל 7,500 ארוחות במסעדות המלונות ולצורך כך הגדילה את המערך התפעולי, עיבתה את כוח האדם, המזון והתשתיות תוך התגייסות מלאה של מאות עובדים קבועים וכאלו שנקראו ״למילואים״ לצורך תגבור.

 

זאת לצד התנאים המעולים קלאב הוטל משקיעה משאבים רבים על מנת לחבק, לטפל ולפנק את הילדים של המשפחות המפונות, על מנת להסיח את דעתם מהחוויה הקשה שעברו, זאת באמצעות אומנים רבים, הופעות, משחקים והפעלות.

 

התשתיות העצומות של קלאב הוטל מאפשרים את המבצע הלוגיסטי שנותן מענה למשפחות מכל ישראל, חלקן איבדו את ביתן. 

 

התשתית של רשת קלאב הוטל הכוללת את קלאב הוטל אילת, קלאב הוטל טבריה וכפר הנופש קלאב אין אילת הכוללת 1,189 סוויטות או וילות.

 

קלאב הוטל אילת המלון הגדול ביותר במזרח התיכון

מדורג 5 כוכבים סופרייר כולל 700 סוויטות בנות 2/3 חדרים לעד 6 אורחים בסוויטה עם מרפסת המשקיפה לפארק המים הפנימי ולים.

עם 6 בריכות אודיטוריום ל- 1200 איש, ספא וחדר כושר ענק, מתקני גיימינג ומשחקים לילדים הגדול באילת.

במלון 3 ארוחות ביום לעד 9,000 ארוחות ביום.

 

כפר הנופש קלאב אין אילת

משתרע על 40 דונם עם בריכות ומתקני ספורט של טניס וכדורסל

 

כולל 182 וילות עם מרפסת בנות 3 חדרים לעד 6 אורחים בכל וילה.

 

קלאב הוטל טבריה

כולל 307 סוויטות המשקיפות לכנרת, בנות 2 חדרים עם מרפסת, המתאימות  לעד 5 אורחים בסוויטה. מתוכם שופצו לאחרונה כ 240 סוויטות.

 

בנובף  למפונים משפחות רבות מגיעות באופן עצמאי מערי המרכז להתרעננות על מנת לאפשר לילדיהן לשנות אווירה ולצאת לתקופה קצרה מארבעת הקירות של הממדים.

 

רוני פיבקו נשיא רשת "קלאב הוטל": אנחנו החלטנו להתנתק מהדיבורים על משבר בענף התיירות, כי זה הזמן שלנו להתגייס ופעול למען עם ישראל ולהמשיך להעסיק ולפרנס את העובדים של הרשת.  אנחנו מארחים במלונות הרשת מעל ל 4000 אורחים חלקם מפונים מאזורי העימות, אך חלקם משפחות שיצאו להתאווררות ביוזמתן, ברשת כ- 1280 סוויטות ווילות בנות 2/3 חדרים.