כותרות אחרונות
Search

אל על ממשיכה את תנופת ההתחדשות תוך התמודדות מול התחרות המתגברת בקווים לאירופה וצפון אמריקה

אל על ממשיכה את תנופת ההתחדשות תוך התמודדות מול התחרות המתגברת בקווים לאירופה וצפון אמריקה

 משיקה מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אירופה המאפשר לנוסע לטוס במחיר משתלם, לבחור את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיו ולשלם בהתאם.

מטוס הדרימליינר

  חשיפה ראשונה

בהמשך להרחבת רשת הנתיבים ליעדים אסטרטגיים בצפון אמריקה  מכריזה החברה על השקת טיסה ישירה בקו תל אביב –  סן פרנסיסקו. הטיסות מתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים 3 פעמים בשבוע החל מהרבעון הרביעי של  2018.

 

החברה מציגה מודל חדש לטיסות לכלל יעדי אירופה המתבסס על 3 משפחות מחיר שונות: Classic, Flex , Lite

המודל החדש כולל גם את חמשת יעדי חברת UP  – לרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין

 מכירת המוצרים החדשים לכל יעדי אירופה תחל ב – 30 באפריל 2018 לטיסות היוצאות החל מתאריך 15 באוקטובר 2018

 

בנוסף, מטוסי אל על מדגם 737-800 הטסים לאירופה, יעברו שינוי תצורה בהדרגה הכולל חידוש פנים מטוס, החלפת מושבי מחלקת התיירים למושבי Slim חדישים ונוחים, מושבי העסקים יוחלפו אף הם במושבים חדישים. כמו כן יותקן שקע USB  במושבי מחלקות העסקים והתיירים. כמו כן, במטוסי ה 737 של אל על תשיק החברה ותטמיע בהדרגה מערכת אינטרנט חדשנית שתאפשר גלישה לנוסעים במהלך הטיסה.

 

שינוי התצורה של מטוסי אל על יושלם במהלך 2019

דוד מימון מנכ״ל אל על: " חברת אל על ממשיכה להתחדש ובמקביל להתאים את עצמה לתחרות הגוברת בטיסות לאירופה הן בקרב תנועת הפנאי והנופש והן בקרב התנועה העסקית. בקרב קהל הנופש ישנה מגמה צרכנית גוברת לפיה המחיר מהווה גורם מכריע במסגרת השיקולים בעת הזמנת כרטיס הטיסה. לצד זאת, הקהל העסקי מעוניין בכרטיסים בעלי גמישות מרבית, שעות המותאמות לפעילות העסקית, מחלקות עסקים ועוד". 

 

מוסיף דוד מימון: "היום אנו משיקים מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אל על באירופה, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר. המודל החדש יאפשר לנוסעי אל על לטוס לחו"ל במחיר משתלם ולבחור בעצמם, תוך שקיפות מלאה, את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיהם ובהתאם, לשלם על חבילת הטיסה שנבחרה. מחלקת העסקים תישאר במתכונתה לצד המודל החדש במחלקת התיירים."

המודל יאפשר לתת מענה להעדפות הצרכנים המורכבות ממגוון רחב של שיקולים. במסגרת המודל יוכל כל לקוח לבחור איך לטוס אל על ביעדי אירופה ולרכוש את המוצר הנוח והמשתלם ביותר עבורו, בהתאם להעדפתו. לנוסעים יוצעו שלושה סוגי כרטיסים ברמות מחיר שונות: Classic, Flex , Lite.

 

על אף הצלחת המותג UP אשר שינה את הרגלי צריכת הנופש בלרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין ויעדי מזרח אירופה בשל ריבוי המותגים, הוחלט לייעל את תהליכי העבודה ולאחד את יעדי אירופה על מנת לייצר מוצר אחיד תחת המותג אל על.

 

  • כרטיס Lite – מוצר חדש באל על ! הכרטיס הבסיסי הכולל תיק יד,  ארוחה ושתיה. בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה.

 

  • כרטיס Classic – כרטיס הכולל תיק יד, הושבה מראש, ארוחה, שתיה ושליחת מזוודה לבטן המטוס ובנוסף כולל אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.

 

  • כרטיס Flex – כרטיס בעל גמישות מרבית על כל מחלקות הרישום במחלקת תיירים (לא רק הגבוהות). הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: 2 תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה ושתיה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים שיוצגו בעתיד.

 

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ימשיכו לצבור ולממש נקודות על פי תכנית מעודכנת כפי שתפורסם.

 

חדש

פתיחת קו הטיסות הישירות לסן פרנסיסקו מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. הקו החדש יחל לפעול  ברבעון הרביעי של 2018 –  3 טיסות ישירות שבועיות המתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים. סן פרנסיסקו תהפוך ליעד השישי של אל על בצפון אמריקה לצד ניו יורק) JFK וניוארק(, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס וטורונטו.

צילום: סיון פרג'

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "סן פרנסיסקו הינו היעד השלישי אשר נפתח מאז הכרזנו על הרחבת רשת הנתיבים לצפון אמריקה עם פתיחת הקו לבוסטון.  כזכור ב 2015 כשהשקנו את הקו לבוסטון ובהמשך עם פתיחת הקו למיאמי בנובמבר 2017 הצהרנו כי אנו ממשיכים לפעול בדרך ליעדים חדשים נוספים באזור. ההצטיידות במטוסי הדרימליינר מאפשרת לנו להרחיב את רשת הנתיבים ארוכי הטווח  ללקוחותינו. סן פרנסיסקו היא עיר בעלת חשיבות אסטרטגית לאל על עם דגש רב על הקהל העסקי. עם פתיחת קו הטיסות הישירות של אל על אל העיר הפופולרית, ייהנו הנוסעים ממגוון אפשרויות הגעה אל היעד במחירים תחרותיים עם חיבוריות נוחה ליעדי צפון אמריקה."