כותרות אחרונות
Search

"אנושיים מטבע בריאתנו" – ספרו החדש של גרג בראדן, חוקר הפיזיקה הקוונטית הנודע.

 

 

"אנושיים מטבע בריאתנו"

ספרו החדש של גרג בראדן, חוקר הפיזיקה הקוונטית הנודע. 

 

יותר ויותר ראיות מצביעות על כך שאנו תוצר של דבר מה, שהיינו יותר מאשר מוטציות אקראיות וביולוגיה בת מזל. אולם הראיות אינן יכולות להרחיק מעבר לכך. מאובנים, DNA, אמנות מערות עתיקה ואתרי קבורה יכולים להציג בפנינו רק את השרידים של מה שהתרחש בעבר. הם אינם יכולים לספר לנו מדוע הדברים הללו אירעו. למען האמת, ייתכן כי לעולם לא נדע את הסיבה המלאה שאפשרה את הקיום שלנו, אלא אם כן נמצא דרך לערוך מסע בזמן אל העבר.

 

אבל ייתכן שאין צורך לדעת זאת. העובדה שלא ניתן להכחיש אותה היא שלפני 200  מיליון שנים התרחש משהו עצום שאפשר את קיומנו, ובני האדם המודרניים הופיעו. וההתרחשות הזו, תהא אשר תהא, העניקה לנו יכולות מדהימות של אינטואיציה, חמלה, אמפתיה, אהבה, ריפוי עצמי ועוד…

 

צילום:

 

לראשונה מזה 300  שנות ההיסטוריה של המדע המודרני, רואה אור סיפור חדש על אודות האנושות, סיפור שנותן מענה חדש לשאלה העל זמנית – מי אנחנו?

 

הסופר גרג בראדן הוא מחברם של חמישה ספרים שהופיעו ברשימת רבי המכר של ניו יורק טיימס, וידוע ברחבי תבל כחלוץ הגישור בין המדע, הרוחניות והמציאות. גרג, גיאולוג ומתכנת מערכות מחשוב לשעבר, חקר כפרים הרריים מרוחקים, מנזרים מבודדים וטקסטים נשכחים במטרה לשלב בין סודותיהם העל זמניים לבין מיטב המדע בן זמננו. תגליותיו הובילו ל-11 ספרים שזכו בפרסים ופורסמו עד כה ב-40 שפות.

 

כריכה רכה

312 עמודים

הוצאת אור-עם

מחיר: 98 שקל

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

www.bookme.co.il