כותרות אחרונות
Search

באדיבות "EBAY" – הפריטים המובילים ברכישות ברשת האינטרנט של ישראלים לקראת שנת הלימודים החדשה.

 

הפריטים המובילים ברכישות של ישראלים לקראת שנת הלימודים החדשה.

מחשבים ניידים, טאבלטים, כיסויים ותיקים ללפטופ, דיסק און קי, אוזניות ותיקים הם הלהיטים בקניות ישראלים לקראת בחזרה לביה"ס ולאוניברסיטאות.

הישראלים מחפשים להוזיל את קניות החזרה לביה"ס ופונים לרשת האינטרנט כאלטרנטיבה משתלמת יותר נוכח יוקר המחיה והאבטלה הגואה בישראל.

לקראת שנה"ל החדשה "eBay" חושפת את הפריטים המובילים בקניית ישראלים בשנה שחלפה  לקראת החזרה לביה"ס ולאוניברסיטאות בספטמבר שיא בקניות תיקים לבית הספר עם עלייה של 78% משנה קודמת.

 

 

צילום: "באדיבות איביי"

 

 

  • בחודשי החזרה לביה"ס ולאוניברסיטה חלה עלייה של 43% ברכישת מחשבים ניידים (לפטופים)
  • תלמידי ישראל משתמשים בדיסק און קי ולקראת שנה"ל שעברה נרשמה עלייה של 60% ברכישות המוצר
  • שיא קניות תיקים לביה"ס היה בחודש אוגוסט אשתקד עם עלייה של 78% לעומת אוגוסט שקדם לו. בראש הרשימה מככב תיק הקנקן, התיק השבדי שהפך ללהיט בקרב ישראלים רבים

 

אומנם החופש הגדול רק התחיל, אך הניסיון מלמד אותנו כי זה אף פעם לא מוקדם מדי להיערך לשנה"ל הבאה. בשנים האחרונות יותר ויותר הורים וסטודנטים נערכים מראש לקראת מועד החזרה ללימודים וההורים מזמינים מוצרים מ-eBay מספר חודשים מראש. כאשר על רקע משבר הקורונה העולמי, משבר התעסוקה הקשה בישראל האבטלה הגואה לצד יוקר המחייה, ההערכה כי היערכות זו תואץ ותוקדם עוד יותר.

 

 

מהשוואה שערכה ענקית המסחר האלקטרוני eBay לגבי קניות של ישראלים בחודשי ספטמבר עד נובמבר בשנת 2019  לעומת 2018, עולה כי חלה עלייה משמעותית בקניית מחשבים ניידים (לפטופים), טאבלטים, כיסויים ותיקים ללפטופ, דיסק און קי, אוזניות ותיקים.  העליות שנרשמו ברכישות פריטים אלו הנן משמעותיות ועומדות על 21 אחוזים ועד 78 אחוזים.

 

 

 

צילום: "באדיבות איביי"

 

מנתונים אלו עולה כי חלה עלייה של 43% בקניית מחשבים ניידים (לפטופים) בחודשים ספטמבר ועד נובמבר (חודשי החזרה לאוניברסיטאות) בהתאמה לכך,  נרשמה עלייה של 50%  השנה ברכישות של כיסויים ותיקים ללפטופ,  במהלך השנה כאשר שיא הקניות היה גם הוא בנובמבר. הישראלים לא קיפחו גם את הטאבלטים ובקטגוריה זו נרשמה עלייה של כ  50% לעומת שנה קודמת.

 

צילום: "באדיבות איביי"

 

פריטים נוספים שמככבים בקניות ישראלים באתר לקראת החזרה ללימודים הם דיסק און קי שרושם שיא מכירות לחודש שלפני שנה"ל עם עלייה של 60%, כאשר  לצדו ילדי ישראל רכשו גם אוזניות (עלייה של 21%). 

 

עוד שיא שנשבר בקניות לקראת ביה"ס הוא בקטגוריית התיקים, שם בחודש אוגוסט שעבר חלה עלייה של 78% במכירות תיקים לעומת חודש רגיל בשנה. הדגמים שתלמידי ישראל הכי אהבו היו תיק הקנקן שמככב כבר מספר שנים, תיק אופנתי לנשיאת מחשב נייד, תיקים בצורת חיות לילדים צעירים, תיקי 'אוקספורד' לנשים ותיקים חסיני גשם מדגם  SwissGear לנשיאת לפ טופ.

 

צילום: "באדיבות איביי"

 

הפריטים המובילים בקניות ישראלים לביה"ס ולאוניברסיטה

המחשבים הניידים הנקנים ביותר היו:

לנובו מסדרת YOGA מסך מגע

Lenovo Yoga 11e Intel touchscreen

מחשב Dell מדגם Latitude

Dell Latitude E7450

לנובו ThinkPad Yoga

Lenovo ThinkPad Yoga

 

הטאבלטים הנקנים ביותר היו:

 Apple iPad Mini 1st Gen

Amazon Kindle Paperwhite

 

הדיסק-און-קי הנקנים ביותר היו:

8GB 16GB 32GB 64GB בגדלים SanDisk

 USB 2.0  Metal Ring דיסק און קי מדגם

 

כיסויים ותיקים ללפטופ

תיק ללפטופ לנשיאה על הכתף

כיסוי לפטופ מבד עמיד למים

 

אוזניות

אוזניות מדגם שיאומי

אוזניות אלחוטיות Bluedio

 

התיקים הנקנים ביותר היו:

Fjallraven Kanken תיק גב מדגם קאנקן

תיק אופנתי ללפטופ Under Armour Backpack

 תיקי גב בצורת חיות לילדים  Animal Cartoon

תיק נגד גניבות לנשים מדגם אוקספורד Oxford Backpack Women

תיק לסטודנטים/יות (יוניסקס) מדגם SWISSGEAR Waterproof