כותרות אחרונות
Search

אסף כהן מונה לתפקיד מנהל השיווק של Club Med ישראל

מינוי חדש ב-Club Med ישראל

אסף כהן מונה לתפקיד מנהל השיווק של Club Med ישראל

זאב דהאן, מנכ"ל Club Med ישראל: "אנו שמחים על מינויו של אסף, אשר מביא איתו סט כישורים וניסיון רב בשיווק דיגיטלי. מינויו של אסף הוא נדבך נוסף במהפכת הדיגיטל והחדשנות שחברת Club Med החלה בשנה שעברה ומתבטאת במגוון תחומים ובכלל זה בעולמות השיווק והפרסום. אני מאחל לאסף הצלחה רבה בתפקיד החדש".

לאחר שצבר ניסיון עשיר כמנהל תחום הדיגיטל של SAMSUNG ישראל וכסופרוויזר בקבוצת פובליסיס ישראל, מונה אסף כהן לתפקיד מנהל השיווק של Club Med ישראל. כהן (38) בוגר B.A במגמה לתקשורת, המכללה האקדמית עמק יזרעאל.

asafcoenklab-1

אסף כהן מנהל השיווק של Club Med ישראל – צילום: אליק מוס

אודות Club Med ישראל

Club Med הינה חברה צרפתית המפעילה מועדוני נופש הפרושים ברחבי העולם וחלוצת חופשות פרימיום במסגרת "הכל כלול". המועדון הראשון של החברה נפתח בשנת 1949 על ידי היהודי הספורטאי הבלגי, ז'ראר בליץ, והיהודי הצרפתי ג'ילברט טריגאנו.

חופשה עם Club Med הינה הפתרון האידיאלי עבור משפחות, זוגות ויחידים בכל רחבי העולם.

מיקומי המועדונים והסוגים הרבים מאפשרים להציע מגוון רחב של חופשות פרימיום מחופים טרופיים חוליים באיים הקריביים, דרך יעדים קרובים באירופה, ועד אתרי סקי וחורף. Club Med מעניקה חבילה מקיפה הכוללת הכל: טיסות והעברות, מאכלי גורמה ובר משקאות וחטיפים חופשי, פעילויות ספורט לכל הרמות והגילאים, ערבי בידור ומופעים ובחופשות הסקי- שיעורי סקי עם מורים מקצועיים מבית הספר הלאומי לסקי.

בנוסף, מועדוני הנופש של Club Med מציעים למשפחות מסגרות ייחודיות לילדים, בהם הילדים נהנים משעות של הנאה בחברת ילדים בני גילם מכל העולם ובליווי צמוד של מדריכי G.O מוסמכים.

נכון להיום, החברה מפעילה כ-67 מועדוני שמש וסקי הפרוסים ברחבי העולם, בכל היבשות. המועדונים מוצעים ברמת 3 עד 5 קלשונים, וברמת Exclusive collection עם וילות פרטיות, סוויטות, חדרי דה-לוקס ובקתות שלה בהרים.