כותרות אחרונות
Search

כל מה שכדאי לדעת על יובש בשפתיים באדיבות "טלפארמה", בית מרקחת מקוון מוביל

התחזית להיום: יבש בגזרת השפתיים; כל מה שכדאי לדעת על יובש בשפתיים 

באדיבות טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל

עונת החורף כבר פה, ואיתה הגיע גם מזג אוויר הקר, היבש ומלא הרוחות. אחת מהתופעות המאפיינות את עונת החורף היא שפתיים יבשות. כשהשפתיים שלנו יבשות יש לנו נטייה ללקק אותם – אז זהו שזו טעות! טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציגה את כל שכדאי לדעת על יובש בשפתיים וממליצה על תכשירים המתאימים לטיפול בו.

טיפים להתנהגות עם שפתיים יבשות:

ליקוק השפתיים – יש נטייה למי שחווה יובש בשפתיים ללקק אותם, זו טעות נפוצה ואסורה. ההקלה בליקוק הינה רגעית בלבד, לטווח הארוך פעולת הליקוק רק מחמירה את המצב. הליקוק גורם לרטיבות בשפתיים ולשחיקת שכבת העור הדקה המגנה עליהם. התוצאה הנוצרת היא שפתיים סדוקות וכואבות יותר.

אסור לקלף! – הדחף השני שלנו (אחרי ליקוק השפתיים) הוא לקלף את פיסות העור המבצבצות בשפתיים. הקילוף גורם לדימום ולכאב אשר מחמירים את היובש ולכן אסור לקלף את השפתיים.

ההתמכרות לשפתונים – יש אנשים הנוטים לחשוב שמהרגע שמתחיל השימוש בשפתונים הוא גורם להתמכרות. מיתוס שהוא לא נכון בעליל. ההפך הוא הנכון, השימוש בשפתונים ובקרמים המכילים לחות מחזירים לשפתיים את הגמישות הרגילה ומקלים על תופעת ההיסדקות והיובש.

חוסר שתיית מים יכול לגרום ליובש בשפתיים- מיתוס שהוא נכון. בחורף מגמת שתיית המים יורדת כתוצאה ממזג האוויר הקר. שתייה מרובה של מים מומלצת ומפחיתה את תופעת יובש השפתיים.

חימום על ידי מזגן מייבש את השפתיים – נכון. המזגן מוריד את הלחות בחלל החדר ומגביר את תחושת היובש בשפתיים. עובדה נכונה גם לתקופת הקיץ. ההמלצה שלנו: לכבות את המזגן מידי פעם ולאוורר את החדר.

קשר ישיר להרפס – מיתוס שהוא בחלקו נכון. הרפס זה וירוס רדום בגוף אשר מתפרץ במצבי סטרס גופני ונפשי, אשר לעיתים עלול לעורר התפרצות.

ווזלין מסרטן – לא נכון. הווזלין אומנם מהווה תוצר לוואי של נפט אך בתהליך הפקתו החומר עובר זיקוק וסינון ומאושר על ידי מנהל הבריאות האמריקאי וגופים נוספים.

איך שומרים ומטפלים בשפתיים יבשות?

ישנם סוגים של תכשירים לשפתיים, עם ריחות טעמים וצבעים שונים. כשאנו בוחרים תכשיר עלינו לשים לב למרכיבים שלו (כמו דובדבנים, אקפליטוס וכו'), אשר לעיתים עלולים לגרום לאלרגיות לרגישים אליהם.

על מנת לשמור על לחות השפתיים שלך אנו ממליצים על המוצרים הבאים, אותם ניתן למצוא באתר: https://www.telepharma.co.il

 

flexitol-1

צילום: ניר עצמון

פלקסיטול משחה לשפתיים יבשות – משחה לטיפול אינטנסיבי בשפתיים יבשות וסדוקות במיוחד. המוצר מכיל אוריאה וכמות קטנה של המשחה מספיקה לטיפול. השפתון מתאים לנוטלים טיפול רואקוטן ולחולים במחלות עור המלוות יובש כמו פסוריאזיס. מותר למרוח את המשחה עד 6 פעמים ביום.

מחיר (10 גרם): 26.90 ₪

 

 

lips-1

צילום: ניר עצמון

מגן שפתיים מצמח הפוליגונום של – קרם שפתיים, לשפתיים יבשות וסדורות מצמח הפוליגונום. הקרם משמר ומזין את השפתיים, וניתן למריחה סביב האף והנחריים לטיפול ביובש ואדמומיות כתוצאה מהצטננות.

מחיר (10 גרם): 11.90 ₪

lipcare-1

צילום: ניר עצמון

שפתון לחות NEUTROGENA – מגן על שפתיים יבשות וסדוקות ללא תחושת שמנוניות. השפתון מכיל מקדם הגנה SPF20 להגנה מפני השמש. לשימוש מידי יום לשמירה על שפתיים רכות ועשירות בלחות.

מחיר (4.8 גרם): 19.90 ₪

המידע באדיבות טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל. למידע נוסף באתר טלפארמה www.telepharma.co.il

או במוקד הטלפוני 1-800-61-62-63

חפשו אותם גם בפייסבוק

טלפארמה- בית המרקחת המקוון המוביל בישראל לשיווק תרופות וציוד רפואי עד הבית.

טלפארמה מספקת מגוון מוצרים הדרושים לכל המשפחה וגם לגיל השלישי, הכולל תרופות במרשם, עזרי בטיחות, מוצרי ספיגה, ויטמינים , תוספי מזון, ציוד רפואי ביתי ועוד. לטלפארמה מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ.