כותרות אחרונות
Search

אסתי גינזבורג חתמה לעונה חמישית כפרזנטורית מותג האופנה GOLBARY

אסתי גינזבורג מדגמנת הריון פוטוגני !

חתמה לעונה חמישית כפרזנטורית מותג האופנה GOLBARY

במסגרת החוזה תקבל כ-450,000 אלף ₪ לקמפיין אביב קיץ 2018

לצידה תככב הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם: מאי תגר

רשת GOLBARY נמצאת בבעלות האחים דוד, יעקב ומשה גולברי

דוגמנית העל אסתי גינזבורג, הנמצאת בחודש השמיני להריונה, חתמה על חוזה לעונה חמישית כפרזנטורית מותג האופנה GOLBARY. במסגרת החוזה תקבל גינזבורג כ-450,000 אלף ₪ לקמפיין לעונת אביב קיץ 2018.

אסתי גינזבורג – צילום: יניב אדרי

את קמפיין קולקציית קיץ 2018 תצלם GOLBARY בשבוע הבא שגינזבורג נמצאת בחודש השמיני להריונה. לצידה תצטלם גם הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר שנבחרה לאחרונה לככב בקמפיין הביוטי של מותג בינלאומי.

 

הקמפיין עם השתיים יעלה בסוף חודש פברואר 2018, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2018. הקמפיין בעלות של כ– 5 מיליון ₪, יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, אתר האונליין של החברה, מודעות במגזיני אופנה ופעילות ברשתות החברתיות.

מאי תגר – צילום: יניב אדרי

משה גולברי מנכ"ל הרשת מסר: "החלטנו להבליט במסע הפרסום את העובדה שאסתי בהריון מאחר והריון הוא חלק מחייהן של רבות מהלקוחות של המותג ועל כן נצלם בהריון למרות שאנחנו לא מתמחים בבגדי הריון". לדבריו: "מותג האופנה GOLBARY פונה לנשים בכל הגילאים בכל המידות, כולל לנשים קרייריסטית ולנשים העסוקות בגידול ילדים, על כן אנו ממשיכים עונה נוספת עם גינזבורג אשר מייצגת את האישה הישראלית האידיאלית". לדבריו: "העונה הוספנו לצד אסתי את הדוגמנית מאי תגר על מנת לפנות לקהל יעד רחב יותר. קולקציית הקיץ מציגה מגוון פריטים, טרנדיים וצבעוניים המתאימה למגוון גילאים וסגנונות".