כותרות אחרונות
Search

ארגון הבשר הצרפתי INTERBEV הודיע על הרחבת היקף הייבוא של הבשר הצרפתי " FRENCH BEEF – טעם של אזור כפרי" לישראל

ארגון הבשר הצרפתי INTERBEV הודיע על הרחבת היקף הייבוא של הבשר הצרפתי "  FRENCH BEEF – טעם של אזור כפרי" לישראל ויעדיו לשנים הקרובות !

החברה מבקשת להגדיל את היקף יצוא הבשר לישראל ב- 400-500 טון נוספים בשנת 2018 והגעה ליעד של 2,800 טון בשנת 2020

בשנת 2017 רשמה ישראל גידול של יותר מ-170% ביבוא בקר צרפתי לישראל בהשוואה לתחילת 2016, בהיקף כספי של 8.3 מיליון יורו לעומת 3 מיליון יורו (2016)

שנה וחצי לאחר שענף הבקר נפתח ליבוא רחב יותר בפטור ממכס שנועד לפתוח את התחרות בשוק, ארגון הבשר הצרפתי INTERBEV, נותן חסות מרכזית בשבוע הגסטרונומיה SO FRENCH SO FOOD, מודיע כי ישראל נחשבת לאחד השווקים החשובים בייבוא בשר צרפתי ושם לו למטרה להגדיל את היקף הפעילות בארץ במהלך השנים הבאות.

 

ארגון הבשר הצרפתי  INTERBEV משמש כאיגוד המקצועי הלאומי של בעלי חיים ובשר. הארגון נוסד בשנת 1979 ביוזמת הארגונים המייצגים של ענף הבשר והבקר בצרפת.

 

בשנת 2016 ישראל ביקשה לגוון את מדינות אספקת בשר הבקר שלה בעקבות הגדלה משמעותית של מכסת הייבוא הפטורה ממכס מהאיחוד האירופי. לדברי INTERBEV כפועל יוצא חל גידול משמעותי ביצוא בשר צרפתי לישראל שהפכה במהלך תקופה זו לשחקן משמעותי בייבוא בשר צרפתי.

 

ייצוא הבשר הצרפתי לישראל שילש את היקף פעילותו בתקופה זו מ 500 טון בשר צרפתי בשנת 2016 ל-1400 טון בסיום שנת 2017. הארגון הצרפתי הציב יעדי יצוא לישראל בשנים הקרובות ושואף להגדיל את היקפו ב 400-500 טון נוספים בשנת 2018 והגעה ליעד שנתי של 2,800 טון בשנת 2020. כהוכחה לרצונה החזק של תעשיית הבקר הצרפתי לפתח את השוק הישראלי בזכות 9 מפעלי שחיטה בעלי כשרות שאושרו לייצוא לישראל, INTERBEV תשתתף בקמפיין במימון משותף עם האיחוד האירופי שנועד לקדם בשר בקר אירופאי בישראל במשך 3 שנים.

נתונים כלליים על תעשיית הבשר הצרפתי  " FRENCH BEEF טעם של אזור כפרי"

  • צרפת היא המדינה האירופאית המובילה בגידול בקר עם 19 מיליון ראשי בקר המגיעים ממגוון רחב של אזורים בצרפת

  • בצרפת קיימות כ- 200,000 חוות בקר הדוגלות במסורת גידול הבקר צרפתית, השומרות על אמות מידה הומניות (56 פרות בממוצע לחווה)

  • בצרפת קיים המגוון הגדול ביותר של גזעי בקר בעולם (25), כולל 10 זנים ידועים ביותר כגון Charolaise ,Limousine, Blonde ,d’Aquitaine

  • הבקר נקי מהורמונים ואנטיביוטיקה – הבקר הצרפתי מגודל ללא שימוש בהורמונים משנת 1988, ללא מזון בשר ועצמות משנת 1990 וללא אנטיביוטיקה משנת 2006

  • 92% ממזון הבקר מיוצר בחוות הבקר ו-80% ממנו הוא דשא טבעי וחציר

  • ישנו מעקב אחר כל ראש בקר החל מרגע ההמלטה ועד מכירתו.

  • 15%מייצור הבקר משמש לייצוא.

  • הבקר הצרפתי הינו בשר באיכות גבוהה ומציע מגוון רחב של טעמים

  • שיטת חיתוך הבשר הצרפתית הייחודית- בכל העולם מכירים את השיטה המסורתית של חיתוך הבשר. מצוינותה משתקפת בחיתוך קפדני ואנטומי שעושה את השימוש הטוב ביותר בתכונותיו של כל שריר.

  • בשר בקר צרפתי מציע מגוון רחב של טעמים ומתאים מתכונים הזוכים לשבחים על ידי השפים הגדולים ביותר בעבור רוך, מרקמו ועסיסיותו.

 

 אודות Interbev

Interbev נוסדה ב9.10.1979 עם היוזמה לייצג את תעשיית הבקר בצרפת.  Interbev מוכר משנת 1980 כארגון בין מקצועי עבור בעלי חיים ובשר. כיום, הוא משרת את התפקיד של הגנה וקידום האינטרסים המשותפים של התעשייה; בכל הענפים, כולל בקר, עגלים, כבשים, סוסים ועוד בפעילות תעשייתית ומסחרית.

www.interbev.fr