כותרות אחרונות
Search

ארגון "ילדותא" – חדש ובהתנדבות.! – מענה ותמיכה לצוותי החינוך וההוראה לגיל הרך בישראל.

צוות ארגון "ילדותא" – צילום: יובל כהן אהרונוב

 

ארגון "ילדותא" – חדש ובהתנדבות.!

קו חם ייעודי שנותן מענה ותמיכה לצוותי החינוך וההוראה לגיל הרך בישראל, על האופן שבו יש להסביר לילדים את הנושאים הרגישים כמו החזרת חטופים, מלחמה, אזעקות ועוד…

 

ארגון "ילדותא" הפועל למען שינוי חברתי-חינוכי בגיל הרך, מכריז על פתיחת קו חם ייעודי, בהתנדבות, שמטרתו לתמוך ולתת מענה לצוותי החינוך וההוראה על הדרכים בהן ניתן להסביר ולתווך לילדים בגיל הרך את נושאי המלחמה, החטופים, האזעקות והמצב המורכב בו נמצאת מדינת ישראל.

 

הקו מיועד לנשות ואנשי חינוך – מנהלות ומנהלים, צוותי הוראה והדרכה ברשויות המקומיות, בגנים ובמעונות. הקו מאויש בנשות ואנשי מקצוע מנוסים המומחים בפדגוגיה, בחינוך לגיל הרך ובייעוץ, מתוך הבנה כי המסרים והפתרונות יגיעו דרכם גם להורים. המומחיות והמומחים זמינים לייעוץ, מצוידים בכלים ובידע המותאם לקבוצת הגיל הרך, ואף שואפים לספק לצוותי החינוך ביטחון, כלים עצות ומשאבים חשובים –  הדרושים לדיון בנושאים מורכבים אלה עם הילדים.

 

צוות ארגון "ילדותא" – צילום: יובל כהן אהרונוב

 

ליאור קורנבלוט, שותפה מייסדת ומומחית פדגוגית בתחום הגיל הרך בארגון "ילדותא": "הצפת הסיקור התקשורתי והתצוגות הציבוריות של תמונות החטופים והחזרתם מהשבי חושפים ילדים בכל הגילאים למציאות קשה ומורכבת. כנשות חינוך, האחריות שלנו היא להיות שם בשביל ילדנו, להקל ולתווך להם את המציאות בצורה מותאמת גיל, על מנת למנוע מהם לדמיין דברים איומים ומצד שני להסביר ולבנות חשיפה מבוקרת עד כמה שניתן."

 

מיכל גלבוע אטר, מנכ"לית ארגון "ילדותא": "השקת קו ייעודי הינה צעד משמעותי במשימה שלנו לתמוך בצוותי החינוך וההוראה בגיל הרך. אנו מבינות את הקשיים איתם הם מתמודדים, והשליחות שלנו היא לוודא שכולם, מקבלים מענה לשאלות החינוכיות, ואת הכלים הדרושים כדי להבטיח שהילדים וההורים נמצאים בסביבה מכילה המספקת הסברים מתחשבים ומותאמים, תוך טיפוח מרחב אמפתי ותחושת תמיכה."

 

ארגון "ילדותא" מלווה בימים אלה גם את ילדי הגיל הרך מהדרום והצפון המפונים מבתיהם, במרחבים שהקים למענם במספר מלונות ברחבי הארץ.  בימי שגרה עוסק הארגון בליווי ויצירת מענים מיטביים לצוותי חינוך וניהול בגיל הרך.

 

טלפון הקו החם החינוכי של "ילדותא": 0559448775