כותרות אחרונות
Search

באופטיקל סנטר מציעים הטבה מיוחדת בחודשי ינואר – פברואר 2019

הטבה מיוחדת בחודשי ינואר – פברואר 2019 באופטיקל סנטר !

משקפי ראייה של מותג היוקרה Oakley ב-999 ₪ בלבד !

 

שחקן חדש הצטרף לעולם האופטיקה בישראל: אופטיקל סנטר, רשת האופטיקה הבינלאומית הגיעה לארץ ומציעה ללקוחותיה את אביזרי הראייה והשמיעה המתקדמים ביותר בתחום ומהטכנולוגיות החדישות ביותר, לפי הסטנדרט האירופאי בכלל והצרפתי בפרט, לשיפור הראייה והשמיעה.

 

במהלך החודשים ינואר – פברואר 2019, מציעה הרשת הטבה מיוחדת של משקפיי ראייה (עדשות חד מוקדיות + מסגרת) ממותג היוקרה Oakley ב999 ₪ בלבד. עדשות מולטיפוקל עם המסגרת יעלו במהלך החודש 1499 ₪ בלבד.

 

בנוסף, הרשת מציעה ללקוחותיה 40% הנחה על זוג משקפי הראייה הראשון ( עדשות + מסגרת ) וזוג שני במתנה על כל שאר המותגים בחנות,  או משקפי ראייה כולל מסגרת ממותגי הבית של אופטיקל סנטר, החל מ- 149 ₪ בלבד, כולל בדיקת ראייה, וללא תוספת תשלום.

 

צילום: יח"צ

 

רשת האופטיקה והשמיעה 'אופטיקל סנטר' פתחה לאחרונה את הסניף השביעי שלה בארץ ובכך מסתמנת כדבר החם הבא בישראל. כל עובדי החברה, החל מאנשי המכירות ועד מנהלי הרשת הינם אנשי מקצוע- אופטומטריסטים, אופטיקאים ואודיולוגים מהשורה הראשונה. בנוסף, הרשת מציעה מגוון עשיר של מותגי אופטיקה אופנתיים מהמובילים בעולם כמו ג'וצי, פראדה, ריי-באן, מייקל קורס ועוד, כאשר היא מתחייבת למוצר הטוב והאיכותי ביותר, במחיר המשתלם ביותר, עם אחריות מלאה.

 

אופטיקל סנטר הינה רשת חנויות אופטיקה ושמיעה השלישית בגודלה בצרפת, שהוקמה לפני 26 שנים, ומונה כיום יותר מ-530 חנויות בכל רחבי אירופה (צרפת, ספרד, בלגיה, שוויץ ולוקסמבורג), קנדה ומאז 2015,  גם בישראל. בשנת 2017 פתחה הרשת 36 חנויות ומחזור המכירות השנתי שלה הוא כ-600 מיליון אירו. בשנתיים של הפעילות בישראל הוקמו 7 חנויות והיד עוד נטויה: "הרצון הוא להתרחב ולאפשר לאנשים בכל רחבי הארץ מותגים איכותיים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות מסור כפי שאנחנו נותנים למיליוני לקוחותינו בעולם. אין סיבה שתושבי מדינת ישראל לא ייהנו מאותה האיכות שלה ואותו השירות להם זוכים באירופה." אומר לורנט לוי, נשיא ומייסד החברה ומוסיף "עד שנת 2025 יהיו 70 סניפים של אופטיקל סנטר פרוסים ברחבי המדינה". "ב-26 שנות פעילות הצלחנו להביא את אופטיקל סנטר למקום השלישי בשוק האופטיקה בצרפת בזכות החדשנות והשירות שלנו. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להשיג את המטרה הבאה  שלנו: להיות הראשונים בתחום בשנת 2020" מסיים לוי. לורנט לוי, אופטיקאי מוסמך מפריז, המנכ"ל והמייסד של אופטיקל סנטר הינו גם מרצה ושותף בחבר השופטים בבית הספר הגבוה למסחר ויזמות בפריז HEC. לורנט אף חיבר את הספר 'שבעת המפתחות להצלחה', אשר נכתב בעיקר בהשראת שיטת הניהול שלו באופטיקל סנטר, המבוססת על יחסו לבני אדם במטרה לחשוף את כישוריהם.

 

סניפי אופטיקל סנטר:

רח' בן יהודה 2, ירושלים

רח' כנפי נשרים 7, ירושלים

רח' פייר קניג 33, ירושלים

שדרות יגאל אלון 6, בית שמש

רח' צה"ל 35, חדרה

דרך ישראל בר יהודה 111 (ביג צ'ק פוסט), חיפה

גיבורי ישראל 5, מתחם סיטי פולג (נצבא סנטר החדש), נתניה

עמותת משכן הראייה: החבצלת 21, ירושלים