כותרות אחרונות
Search

תערוכת אמנות חדשה ! "מה אם אלוהים היה אחד מאתנו" – WHAT IF GOD WAS ONE US

תערוכת אמנות חדשה – "מה אם אלוהים היה אחד מאתנו" ! 

 Milika Levi – WHAT IF GOD WAS ONE US

 

Milika Levi אמנית קעקועים אקטיביסטית מתל אביב יצרה תערוכת אמנות המציגה בדרך יצירתית את סיפורם של אנשים מבוגרים ושל נזקקים ומבקשת לגרום לשינוי בתפישה לגביהם

 

פתיחה: יום שלישי ה-1.1.19, נעילה: יום שישי ה-1.2.19

 

מתחם הגלריה בקומה 1- בדיזנגוף סנטר

 

הכניסה חופשית

 

צילום: מיליקה

 

במתחם הגלריה בדיזנגוף סנטר תוצג תערוכת האמנות "מה אם אלוהים היה אחד מאתנו" (באנגלית: What If God Was One Of Us), של האמנית מיליקה לוי. לוי היא אמנית קעקועים, סטודנטית לעיצוב גרפי, צלמת מקצועית וציירת, יצרה את התערוכה במטרה לעורר מעורבות חברתית למבוגרים וצעירים נזקקים, להביט בהם במבט שונה וליצור אמפתיה. התערוכה תציג 20 עבודות מדיה ארט וצילום שעברו ליטוש, עיצוב דיגיטלי ופוטושופ, ועוסקת בסיפורם של אנשים אמתיים בדרך יצירתית, במטרה לגרום לשינוי דעות ולהסתכלות עמוקה על אנשים נזקקים.

 

צילום: מיליקה

 

לדברי היוצרת מיליקה לוי (26): "תהליך ריטוש התמונות ובחירת המסכות, שינויי תאורה, רזולוציה, רקעים ועיצובים שונים מאפשרים למעשה להגיע לתוצאות מבטיחות יותר מציור ביכולת הדיוק וכך שומרים את הפרטים הרצויים בחוויית המסר, ויחד עם זאת גם מטשטשים את החלקים הלא משמעותיים בתהליך יצירה. אני מקווה שמבקרי התערוכה יזדהו עם המסר שאני מבקשת להעביר, שהגיעה השעה שנפסיק לדרוש מאלוהים להיות אנושי ונבקש זאת מעצמנו. כל אחד מאתנו הוא אלוהים, בנו טמון הכוח להכתיב ולקבוע את העבר, ההווה והעתיד שלנו".

 

תערוכת "מה אם אלוהים היה אחד מאתנו" תוצג בין התאריכים 1.1.19 ועד 1.2.19 במתחם הגלריה שבקומה 1- בדיזנגוף סנטר.

הכניסה חופשית