כותרות אחרונות
Search

בדיקה שערכה חב' "CBRE ישראל" קובעת – השיקול הראשון של חברות לבחירת מיקום משרדי הנהלת החברה הינו גיוס כ"א.

ג'קי מוקמל יו"ר "CBRE ישראל" – צילום: יח"צ "CBRE ישראל"

 

בדיקה שערכה חב' "CBRE ישראל" קובעת – השיקול הראשון של חברות לבחירת מיקום משרדי הנהלת החברה הינו גיוס כ"א.

ג'קי מוקמל יו"ר "CBRE ישראל": "כ-25% מהעסקאות השכרת משרדים ב-3 שנים אחרונות התבצעו באזור ת"א וגוש דן".

 

ג'קי מוקמל יו"ר "CBRE ישראל" : בצד האופטימי נציין כי שוק המשרדים בישראל מושפע רבות מסקטור הטכנולוגיה אשר עשוי להמשיך ולשגשג גם על רקע השינויים המואצים בתקופה זו, ובהם שינויים בהרגלי הצריכה, תרבות הפנאי וצורת העבודה. המעבר לעבודה מהבית ידרוש פיתוחים טכנולוגיים רבים ובפרט בתחום אבטחת המידע בו ישראל נחשבת למעצמה. בחודשים הראשונים של שנת 2021 יש ירידה חדה של עשרות אחוזים בהיקף התחלות הבנייה למשרדים.

 

המחקר של "CBRE ישראל" קובע עוד שבתחילת 2021 הביקוש למשרדים עולה ומתחיל לחזור בעליות קלות במחירי השכירות לבניינים קלאס A וחברות הייטק ממשיכות להוביל את תחום המשרדים באזור תל אביב.

 

ג'קי מוקמל יו"ר "CBRE" ישראל : בצד האופטימי נציין כי שוק המשרדים בישראל מושפע רבות מסקטור הטכנולוגיה אשר עשוי להמשיך ולשגשג גם על רקע השינויים המואצים בתקופה זו, ובהם שינויים בהרגלי הצריכה, תרבות הפנאי וצורת העבודה. המעבר לעבודה מהבית ידרוש פיתוחים טכנולוגיים רבים ובפרט בתחום אבטחת המידע בו ישראל נחשבת למעצמה.

 

בחודשים הראשונים של שנת 2021 יש ירידה חדה של עשרות אחוזים בהיקף התחלות הבנייה למשרדים.

 

המחקר של "CBRE" ישראל קובע עוד שבתחילת 2021 הביקוש למשרדים עולה ומתחיל לחזור בעליות קלות במחירי השכירות לבניינים קלאס A וחברות הייטק ממשיכות להוביל את תחום המשרדים באזור תל אביב. 

 

ג'קי מוקמל יו"ר "CBRE ישראל" – צילום: יח"צ "CBRE ישראל"

 

ג'קי מוקמל יו"ר "CBRE ישראל" : בתחילת שנת 2021 יש סימנים של חזרת הפעילות בשוק נדל"ן המשרדים לאור העובדה שבתקופת משבר הקורונה חברות הייטק גדלו ורכשו חברות סטארט אפ וחברות הייטק קטנות ובתקופה זו מחפשות לוקיישן לאיכלוס עתידי של חברות אלו.

 

בדיקה שערכה חב' CBRE" ישראל" קובעת השיקול הראשון של חברות לבחירת מיקום משרדי הנהלה החברה הינו גיוס כ"א.

 

בדיקה שעשתה חב' ""CBRE ישראל בשוק הנדל"ן המניב עולה שכ-12 חברות גדולות נמצאות בימים אלו במו"מ להשכרת מעל 100,000 מ"ר שטחי משרדים.

 

מוקמל : "ברבעון הראשון של שנת 2021 אנו עדים ליציבות המחירים של שוק המשרדים ואף לעליות נקודתיות לדוגמא : מחירי השכירות למשרדים בתל אביב עלו ברבעון זה ב-2% וב-97 ₪ מ"ר לאחר שבשנת 2020 ירד מחירי השכירות למשרדים בכ-11%".

 

ניכרות על מנת לצמצם. את הוצאות הכוללות את דמי הניהול והארנונה אשר נלוות לדמי השכירות.