כותרות אחרונות
Search

"בדרך להיות את" – מאת: רחלי מדמוני.

 

 

 

"בדרך להיות את". 

מאת: רחל מדמוני

תכירו את המנטורית שמנגישה לחילוניות תובנות מהיהדות, מהקבלה ואת דברי הרב קוק ומשנה להם את החיים ואת צורת החשיבה ובזמנה הפנוי הולכת לג'ימבורי עם בנה בן ה-4 ועם נכדה בן ה-3.5.

צילום: נטלי גורזי

 

רחלי מדמוני (43) אמא ל-6 ילדים, הקטן מביניהם בן 4, פוגשת בג'ימבורי את נכדה בן ה-3.5 יחד עם בתה הבכורה (24) מנישואים ראשונים. היום אחרי גירושים, פרק ב', יציאה לעצמאות, תרגול במשך עשור של שיטת ימימה היא משיקה ספר ביכורים חדש "בדרך להיות את", בהוצאת מדיה 10, ספר שיעזור גם לנשים חילוניות להגשים את עצמן בעזרת תובנות מהרמב"ם, הרב קוק, הקבלה ועוד…

 

רחלי מדמוני מתגוררת במעלה שומרון, הפכה להיות אימא בגיל 18.5 ובגיל 21 כבר מצאה את עצמה גרושה + 1 כשהיא מתחילה מחדש. רחלי הבינה שכלפי חוץ, הכול נראה טוב, היא למדה תואר של תעשייה וניהול, היתה לה עבודה נחשבת, חברות טובות ונראה כי יש לה הכול. אבל בפנים – היא לא מצאה את עצמה, לא היתה בטוחה בעצמה וגם לא ממש הרגישה אהובה.

 

כשהחליטה בגיל 20 להיפרד מבעלה הראשון, חזרה לתקופה לגור בבית הוריה ומיד נאלצה להתמודד עם החיים, פעם ראשונה לבד. אז גילתה את ימימה, היא הרגישה שהשיטה מדברת אליה, למדה ותרגלה במשך 10 שנים וקיבלה תשובות להרבה שאלות קיומיות שהטרידו אותה ובניהן – "מה אנחנו עושים פה?"

 

תוך כדי לימודים והעמקה בימימה הוסיפה לעצמה גם את לימודי "מגירות" אשר עסקו ברגשות, מערכות יחסים, סידור מגירות החיים, אותם למדה במשך שנים נטו עבור עצמה. "מאז שהייתי ילדה קטנה תמיד הרגשתי ריקנות, הייתי כותבת מכתבים לאלוהים על הריקנות הזו, שאני מחפשת להרגיש טוב בתוכי, ללמוד תכנים שממלאים אותי ועושים לי טוב. מצאתי ערך בתקשורת עם אלוהים".

 

הוריה של רחלי חזרו בתשובה בילדותה ובבית היו המון סיפורים של אלוהים וצדיקים סביב השולחן בשבת ורחלי התחברה לזה מאוד.

 

צילום: נטלי גורזי

 

בגיל 23 הכירה את בעלה השני, בגיל 25 התחתנה מחדש ויחד עמו הביאה לעולם 5 ילדים. בהתחלה היא זוכרת את הקושי שבתה הבכורה חוותה בעקבות היחסים החדשים ופרק ב' שלה: מצד אחד נקרעה בין אבא ואמא ומצד שני לאמא יש זוגיות וחיים חדשים ומה החלק שלה בכל זה?

 

אז הציעה לה רחלי שכל אחת תיקח לעצמה מחברת ותשתף אחת את השנייה בסודות ובמחשבות שרצות לה בראש – זו הייתה הפעם הראשונה שרחלי הצליחה להבין לעומק מה עובר על בתה והשתיים היו מאוד פתוחות וכנות אחת עם השנייה – עד היום!

 

בחיפוש אחרי מקום מגורים למשפחה החדשה, החליטו לעבור למעלה שומרון, שם פתחה רחלי את הקבוצה הראשונה שלה של ימימה. הקבוצה גדלה מפה לאוזן ועם השנים החלה רחלי לכתוב את התובנות שלה מיישום הכלים שרכשה בימימה, מגירות, הרב קוק, הרמב"ם וקבלה. לעסק קראה "אוויר לנשמה" ולפני 5 שנים החליטה להיכנס חזק לעניינים עם תהליך של מיתוג, השקיעה בשיווק, הקימה בלוג משלה, אתר והמשיכה ללמד קבוצות שרצות מפה לאוזן.

 

צילום:

 

כבר מהסתכלות על התמונות של רחלי רואים שהיא בן אדם צבעוני במיוחד, שאוהב לחיות את החיים, בחורה לא שקטה במיוחד, שהנוכחות שלה מורגשת בכל פעם שהיא נכנסת לחלל החדר. בילדותה למדה עיצוב אופנה, עוד מהימים שאביה היה בעלים של רפדיה ומתפרה והיה תופר מעילים לאופנוענים והיא זוכרת כיצד זכתה בתחרות עיצוב על מעיל שעיצבה בעצמה. מאז נדבק בה חיידק האופנה ואהבתה לבגדים, גם לסידור בתים וכעת גם לסידור מחשבות.

 

בנוסף להנחיית ימימה ומגירות, רחלי תמיד היתה מאז ומתמיד חובבת עיצוב ולייף סטייל, כך שבתחילת הקורונה, ביחד עם בתה הבכורה, הקימו השתיים חנות בשם "בית העץ", חנות יד שנייה במעלה שומרון, שבה הן עורכות מסיבות של החלפת בגדים ומעודדות נשים מנתניה ועד מעלה שומרון להוציא בגדים מהבית, לעשות סדר בארונות ולהוציא בגדים מיותרים כי זה משפיע על המחשבות המיותרות – "זה בא ביחד" היא אומרת.

 

במהלך השנים חוותה רחלי 4 הפלות, "הבנתי שמשהו עובר עליי והייתי חייבת לטפל בעצמי, מצאתי אז מטפלת של פרחי באך שעזרה לי להבין שאני צריכה קודם ללדת את העסק שלי ולהיות יותר מחויבת אליו". אז החלה רחלי להעמיק יותר בכתיבת הבלוג והפוסטים באופן קבוע ומשם נולד הרעיון לכתוב ספר "בדרך להיות את".

 

צילום: נטלי גורזי

 

ספרה החדש של רחלי שרואה אור בימים אלו, עוסק בכל מה שאישה מתחבטת עמו במסע חיים שלה ושואלת את עצמה: מה הזהות שלי? מה היכולות והכישרונות שלי? איך אני מתפתחת? איך אני מנהלת את המחשבות שלי? איך אני מנהלת את מערכות היחסים שלי? האם אני מרצה? איך אני חיה עם עצמי? מה אני יכולה לעשות כדי שהביטחון העצמי שלי יגדל? איך אני יכולה להגשים את עצמי?

 

הספר שיוצא לאור בהוצאת מדיה 10, נותן כלים לשקט ושלווה בחיים, מעניק בהירות, ספר פרקטי להתפתחות עצמית, המדבר בגובה העיניים ומשאיר אימפקט על נשים חילוניות ודתיות כאחד. הספר מתעמק בעובדה שהמחשבות שלנו, הרגשות שלנו והגוף שלנו, הם רק כלי עבורנו, המחשבות הן לא מי שאנחנו, הן רק כלים עבורנו ליצור את המציאות שאנחנו רוצות. המחשבות שלנו הן כמו גינה בבית : אנחנו שותלים את הרעיונות והמחשבות שלנו שמשרתים אותנו ומוציאים את מה שאנחנו לא צריכות, ככה אנחנו מטפחות את גינת חיינו.

 

כעת היא רוצה להקים בית ספר לחשיבה ושינוי מחשבה, עם תוכנית ליווי לנשים, קבוצתית ואישית, קורסים לניהול מערכות יחסים וניהול חרדות. גם שם תיתן הצצה בכל מפגש, לתובנות מגישת הרמב"ם, הקבלה, הרב קוק, ימימה ועוד "אלוהים אוהב אותנו כמו שאנחנו, כך נבראנו, מטרת החיים היא לצאת מקיבעונות ומהגדרות  אל מסע לכיוון האין סוף" מוסיפה רחלי.

 

רחלי בספרה החדש לקחה ידע רוחני והפכה אותו לפרקטי והנגישה רעיונות בריאים וקלילים ליישום בחיי היום יום, כאלו שכתובים בתוך היהדות בחלק הפנימי של הסוד. הספר מיועד להדרכה עצמית, נותן הצצה לשאלות ותשובות קיומיות שרצות לכולנו בתוך הראש. הספר מעניק טיפים לאיך לנהל מערכות יחסים, איך לסדר את הבית, לסדר את הראש, לסדר מחשבות, כאלו שמכוונות לכך שנוכל לחיות את החיים שלנו במלואם – כי זה תלוי רק בנו!

 

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 – הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד.

 

ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות  מאתר החברה: http://www.media-10.co.il