כותרות אחרונות
Search

בונבוניירת לינדור חגיגית ויוקרתית מבית מותג השוקולד השוויצרי "לינדט"

בונבוניירת לינדור חגיגית ויוקרתית

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" מציע לרגל ט"ו באב  את המתנה המושלמת לאוהבים  בונבוניירת לינדור חגיגית ויוקרתית

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת "סידס – רק הטוב ביותר", מציע לרגל ט"ו באב את המתנה המושלמת לאוהבים: בונבוניירת לינדור חגיגית ויוקרתית, בטעמי שוקולד חלב, שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו ובונבוניירה אסורטד עם פרלינים בטעמים של חלב, אגוז, לבן ומריר.    

הבונבוניירה עם הפרלינים האהובים של לינדור – כדורי שוקולד במילוי קרם שוקולד עשיר ונימוח, עטופים בקונכייה של שוקולד, במגוון רחב ועשיר של טעמים, כגון: שוקולד חלב, 60% מוצקי קקאו, אגוזים, שוקולד לבן ועוד.

lindet 2

בונבוניירת לינדור 34.90 שח, צילום מישל כץ

בלינדט הציבו סטנדרטים גבוהים במיוחד כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות. כל פרלין הוכן בקפידה בידי אמני השוקולד של לינדט על פי מתכון סודי בן למעלה מ – 60 שנה. כך ברבות השנים הפך שוקולד לינדט לאחד ממובילי תרבות הצריכה בקרב קהלים היודעים להעריך איכות. אמני השוקולד של לינדט מובילים אותנו לחוויית חמשת החושים: חוויה מושלמת שבה השוקולד אינו רק חווית טעם, המגע, הריח, המרקם, הנראות, מהווים חלק אינטגראלי מחוויה זו.

מוצרי לינדט מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, M&M'S, תבליני מקורמיק ועוד.

כשרות הרבנות הראשית

מחירים לצרכן:

בונבוניירה לינדור:  34.90 ₪

להשיג ברשתות השיווק