כותרות אחרונות
Search

ביקונקט משיקה את ה- BeoPlay A6 הכוכב של תערוכת IFA

חברת ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים, משיקה דגמים נוספים של מוצרי השמע האיכותיים של מותג העל הדני Play  B&O.

החברה משיקה את מערכת המוזיקה  BeoPlay A6 תוצרת Bang & Olufsen אשר נועדה להתאים לאורח החיים המודרני הכולל מקומות עבודה ופנאי רבים ברחבי הבית. הצורה הייחודית של ה- A6 גורמת להתפשטות הקול לכל החדר ושומרת על האווירה ללא תלות היכן נמצאים.

bikonekt 6

ה- BeoPlay A6 כולל ממשק מגע חדשני כולל חיישן תנועה לשליטה בהעברת שירים ממרחק באמצעות האצבע, חיבור חלק עם כמעט כל תקני הזרמת מדיה ושיתוף פעולה ייחודי עם כיסוי Kvadrat, אחת היצרניות המובילות של אירופה בתחום הטקסטיל העיצוב. דפוס האריגה העדין של אשכולות צבעוניים מתוחכמים מספק גם שקיפות אקוסטית וגם נוכחות מרשימה

מדובר במערכת מוסיקה גמישה ורבת עוצמה המותאמת לחיים הדינמיים של חובבי המוזיקה המודרניים אשר כוללת את חתימת הסאונד האופיינית והמאוזנת של B&O. אבל הפעם יש טוויסט לעקרונות האקוסטיים; הצורה הייחודית והזוויות שבהם ממוקמים חמשת הרמקולים העוצמתיים ועיבוד האותות הדיגיטלי המעודן מבטיח שלא משנה היכן נמצאים ביחס למערכת, הצליל נשמע מרווח ומפורט.

bikonekt 7

BeoPlay A6 תוכנן על ידי המעצב הדני עטור הפרסים ג'ייקוב ואגנר. החזון האקוסטי היווה עבורו את נקודת ההתחלה בעת תכנון ה- BeoPlay A6. כאמור, ניתן לשלוט במוזיקה ישירות על ידי הקשה או העברת האצבע בממשק מגע חדשני, כמו במערכת עטורת הפרסים A9, או באמצעות מכשיר הסלולר.

  • להתחבר לכל מוסיקה

A6 מאפשר להזרים מוסיקה באמצעות AirPlay, DLNA או Bluetooth 4.0 וליהנות מגישה משולבת לשירותי הזרמה כמו Spotify, Deezer והרדיו באינטרנט  TuneInותעניק גישה למיליוני שירים, רשימות השמעה ותחנות רדיו. התוכנה המשולבת במערכת המוזיקה תהיה תואמת עם כמעט כל סטנדרט עתידי.

ה- A6 הוא רמקול עם חמישה ערוצים, ארבעה רמקולים בחזית ואחד שפונה לאחור על מנת למקסם את המרחב של הקול. לכל רמקול מגבר דיגיטלי ייעודי משלו.

BeoPlay A6 כולל את טכנולוגית ה- Multiroom של BeoLink, שמאחדת את כל מוצרי B&O PLAY לתוך מערכת אחת אלחוטית. עם BeoLink Multiroom ניתן לנגן מוסיקה שונה בחדרים שונים, או להזרים את אותה מוסיקה בכל הבית.

BeoPlay A6 זמין בארבעה צבעים: אפור בהיר, דאסטי כחול, אדום כהה ואפור כהה

ניתן להשיג: www.bandoplay.co.il

מחיר: 4990 ₪