כותרות אחרונות
Search

ביקונקט משיקה את ה BeoPlay H7 האוזניות האלחוטיות החדשות של B&O עם ממשק מגע

חברת B&O  משיקה את אוזניות ה- BeoPlay H7, המוצר החדש בסדרת האוזניות הפופולרית שלה. האוזניות אלחוטיות, עם בטרייה נטענת שמחזיקה עד 20 שעות. הן מעוצבות בסטייל יוקרתי משולב ממשק אלומיניום לשליטה במגע ומפיקות סאונד איכותי.

BeoPlay H7 משלבות את הנוחות האייקונית של ה- H6 בעלות כיסוי מלא לאוזן עם הטכנולוגיה האלחוטית המתקדמת של ה H8 ומאפשרות חופש תנועה שאין דומה לו. כל אלו הופכים אותן למלווה מוזיקלי מושלם לחיים האורבניים, בין אם אתם שקועים בעבודה, מטיילים בחוץ או נרגעים בבית.

"BeoPlay H7 מיוצרות עבור אוהבי מוזיקה שרוצים את המוצר הטוב ביותר בשוק. אלו אנשים המחפשים חדשנות ללא פשרות, ללא גבולות, הנמצאים בתנועה מתמדת – וזה מה שהם מצפים מהאוזניות שהם בוחרים" כך אומר המשנה למנכ"ל B&O PLAY, הנריק תאודור לורנסן.

"כל רכיב של האוזניות נבחר בקפידה לאור בחינת פונקציונליות, חומרים ועיצוב. יחד הם מתחברים למוצר מוגמר הגדול מסך מרכיביו" מסביר המעצב ג'ייקוב ווגנר על תהליך העיצוב.

bikonekt 10

סאונד אלחוטי מושלם

BeoPlay H7 מעניקות את חתימת הסאונד הידועה של Bang & Olufsen הנשארת נאמנה לחומרים המקוריים בין עם בשימוש אלחוטי או מחווט. יחד עם טכנולוגית ביטול הרעש הפסיבי המתאפשרת בזכות כיסוי אוזן מלא עשוי משילוב של  "חומר זוכר" (memory foam) ועור רך.

בטרייה נטענת

BeoPlay H7  בעלות טכנולוגית בטרייה יעילה המחזיקה עד 20 שעות של נגינה אלחוטית, ואם שכחתם לכבות את המוזיקה, פונקציית החיסכון של הבטרייה החכמה תכבה אותה באופן אוטומטי אחרי 15 דקות.

ממשק מגע אינטואיטיבי, עשוי אלומיניום

בעזרת מחוות פשוטות על גבי אוזניית האלומיניום הרגישה למגע, ניתן לשלוט על המוזיקה ולענות לשיחות טלפון אפילו כשלובשים כפפות.

משתבחות עם השנים

מתהליך העיבוי של משטח האלומיניום ועד העור הרך המקיף את האוזנייה, BeoPlay H7 הן אוזניות נוחות במיוחד, מושלמות לתנועה בסטייל. החומרים משתבחים עם השנים- ככל שמשתמשים בהן יותר כך הן מקבלות אופי ייחודי למשתמש.

bikonekt 11

ניתן להשיג: www.bandoplay.co.il

מחיר: 1890 ₪