כותרות אחרונות
Search

בית האופנה "GOLBARY" משיק את הקולקציה לסתיו 2022.

"גולברי" סתיו 2022 צילום: שי יחזקאל

 

בית האופנה "GOLBARY" משיק את הקולקציה לסתיו 2022.

הפריטים הנכונים לסתיו הקרוב שחובה בכל מלתחה.

* שמלות קלאסיות לצד חולצות, חצאיות ושמלות רומנטיות,

* מערכות לבוש עם אלמנטים משנות ה-80,

* פריטים עשירים בטקסטורות וגזרות,

* הגוונים השולטים העונה: צבעים חמים ורכים.

 

"גולברי" סתיו 2022 צילום: שי יחזקאל

 

בית האופנה "GOLBARY" משיק בימים אלה את הסנונית הראשונה מקולקציית סתיו 2022, המתאפיינת במערכות לבוש עם אלמנטים משנות ה – 80,  פריטים עשירים בטקסטורות רכות וגזרות נשיות, שמלות קלאסיות עם קריצה אופנתית, לצד חולצות, חצאיות ושמלות במראה רומנטי. הקולקצייה החדשה מתאפיינת בגוונים חמים המתכתבים ומשתלבים עם כל מלתחה.  

 

הקולקצייה החדשה כוללת:  פריטים דמויי עור – אופנה פאנקית ובועטת הכוללת פריטים נצחיים, המשדרגים  כל הופעה ללא מאמץ.  הקולקציה כוללת בין הייתר: ג'קטים דמוי עור בגוונים חומים ושחורים,  חולצות מכופתרות דמויות עור שניתן לשלב עם מכנסיים רחבים, שמלות באורך מידי עם מותן מודגשת ועוד…

 

"גולברי" סתיו 2022 צילום: שי יחזקאל

 

DENIM – תעשיית הג'ינס עושה העונה קאמבק והג'ינס מגיע בכל פריט אפשרי. מחולצות ג'ינס מעוטרות במלמלות, ג'קטים מגוונים ושמלות קשירה. מכנסי הג'ינס אף הם מגיעים בגזרות חדשות ומגוונות, מגזרה ישרה, לג'ינסים לוזים המשלימים כל לוק קז'ואלי ליום יום.

 

"גולברי" סתיו 2022 צילום: שי יחזקאל

 

ז'קטים –  הז'קטים הקלאסיים מלווים  אותנו כבר כמה עונות ברצף והעונה ממשיכים לרגש בגזרות חדשות. מז'קטיי מילאנו מחויטים במגוון צבעים ובשילוב מושלם של לייקרה לנוחות מקסימלית. לז'קטים דמוי עור מחטבים בעיטורי כפתורים. ז'קטי ג'ינס המשלבים דיטיילים של קפלים וז'קטים מחוייטים המשלימים כל לוק ומתאימים לכל לוקיישן.

 

"גולברי" סתיו 2022 צילום: שי יחזקאל

 

סריגים – "גולברי" מציעה לעונת המעבר מגוון רחב של סריגים אופנתיים  משמלות סריג המלוות את הגוף ועד לחצאיות סריג,  חולצות סריג במגוון צבעים  וכמובן, חליפות סריג המיועדות לכל שעות היום.

 

"גולברי" סתיו 2022 צילום: שי יחזקאל

 

שמלות – קולקציית שמלות מגוונת עם מבחר דפוסים וטקסטורות, שילובי דפוס פייזלי , דפוס מנומר שהפך להיות חלק מהמלתחה וגם פה נראה שמלות מנומרות בגוונים חומים וקאמלים. הגזרות נשיות ורומנטיות עם מותן מודגשת.

 

צבעי העונה: הגוונים השולטים העונה במלתחה הם צבעים חמים ורכים, ניתן למצוא פריטים בגווני בז', קאמל, חומים  ואופוויט.

 

מחירים לצרכן:

ג'ינסים החל מ –  199.9 ש"ח

מכנסים החל מ – 199.9 ש"ח

חולצות החל מ – 129.9 ש"ח

שמלות החל מ  – 249.9 ש"ח

חצאיות החל מ  – 199.9 ש"ח

ג'קטים החל מ  – 249.9 ש"ח