כותרות אחרונות
Search

חברת "פלוריש" הישראלית רכשה את המותג "תרימוורה", שבבעלות קיבוץ מעברות.

חברת "פלוריש" הישראלית רכשה את המותג "תרימוורה", שבבעלות קיבוץ מעברות.

חברת "פלוריש" בעלת המותגים "פלוריש – הדס" המתמחה בפיתוח, יצור ושיווק תוספי מזון, פארמה ודרמו קוסמטיקה, הרחיבה את פעילותה ורכשה את המותג "תרימוורה" מבית "תרימה".

"תרימוורה" – חברת תרופות ישראלית שבבעלות קיבוץ מעברות.

 

לדברי ארמנד שורצנברג, סמנכ"ל הסחר והשיווק בחברת "פלוריש", המהלך יגדיל את מעמדה של חברת "פלוריש" בשוק תוספי התזונה הישראלי, עם היצע מוצרים נוספים להשלמת קו מוצרי תוספי התזונה ש"פלוריש" מציעה לשוק הישראלי.

 

נתח השוק של "פלוריש" בשוק יגדל בכ-30% לעומת חלקה כיום בשוק, ו"פלוריש" תבסס את מעמדה כאחת מספקיות התוספים המובילה בשוק הישראלי.

 

ל"תרימוורה" –  מותג תוספי תזונה המתמקד במתן פתרונות טיפוליים מעולם תוספי המזון, יש מספר מוצרי דגל כמו התוסף "כורכומין" פוספוליפיד MP30, בעל יכולת ספיגה ייחודית של עד פי 30 בזכות נוסחת ספיגה פטנטית ונוספים. בכוונת "פלוריש" לפתח את מוצרי המותג ולהרחיבו בעתיד עם מוצרים יחודיים נוספים.

 

בכוונת "פלוריש" להציע את מוצרי "תרימוורה" לשוק הישראלי ובשווקי אירופה.

 

רכישת מותג "תרימוורה" הינה שלב נוסף בהתרחבות חברת "פלוריש" בישראל ובשווקי חו"ל.

 

חברת פלוריש יצרנית ומשווקת תרופות ללא מרשם, חומרים אנטיספטיים, תוספי תזונה ובעלת מותגים פלוריש – הדס, נוסדה ב 1986 ומצויה בבעלות משותפת של האחים בן שמעון וקיבוץ משואות יצחק. מעבדות ומפעל הייצור של פלוריש, המצוי במשגב שבצפון, הינם מהמובילים בעולם. מפעל הייצור פועל בתקנים בין-לאומיים, המוכרים על ידי שלטונות האיחוד האירופאי, מה שיקל את חדירת המותג לשוק האירופי, בזכות תקני הייצור המחמירים לפיהם מייצר העומדים בדרישות השוק המשותף.