כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה בין רשת "ריקושט" לחב' "MAGNUS – איתור וחילוץ" בקונספט של "התרמיל הבטוח" .

לקראת עונת התרמילאות 2019 !

שיתוף פעולה בין רשת "ריקושט" לחב' "MAGNUS – איתור וחילוץ" בקונספט  "התרמיל הבטוח" .

 

דודי מנטין מנכ"ל רשת "ריקושט": "בדיקת שוק שערכה רשת "ריקושט" קובעת שמדי שנה כ- 40,000 ישראלים יוצאים לטיולי תרמילאים ורוכשים ציוד ייחודי בשווי של כ-22 מיליון ש"ח".

 

חיליק מגנוס מייסד "MAGNUS – איתור וחילוץ": "בשל אי הצטיידות נכונה של תרמילאים ובחירת ציוד שיתאים לכל תנאי מזג האוויר פעלנו לחילוצם של מטיילים רבים".

 

 

 

לקראת עונת התרמילאות 2019 רשת "ריקושט" שהינה הרשת המובילה בתחום ציוד לתרמילאים סיכמה שת"פ עם חב' "MAGNUS איתור וחילוץ" בראשותו של חיליק מגנוס המתמחה בפעילות ייחודית בחילוץ מטיילים ברחבי העולם. בקונספט "התרמיל הבטוח"- כל המידע והציוד שתרמילאים צריכים לדעת ולקחת לפני היציאה לטיול.

 

דודי מנטין מנכ"ל רשת "ריקושט" מציין, שמבדיקת שוק שערכה רשת "ריקושט" מדי שנה יוצאים כ-40,000 ישראלים לטיולי תרמילאים ורוכשים ציוד בשווי מוערך של כ-22 מיליון ₪.

 

טיולי התרמילאות מחייבים רכישת ציוד ייחודי כאשר ההוצאה הממוצעת לרכישת ציוד הינה בין 1,500-4,000 ש"ח, תלוי ביעד, מזג האוויר ועוד…

 

חיליק מגנוס מייסד "MAGNUS- איתור וחילוץ": "בגלל היעדר ציוד מתאים נוצרו לו אחת מצבי מצוקה שפתרונם היה בחילוצים".

 

מבדיקה שערכה רשת "ריקושט" עולה שכ-45% מהתרמילאים יוצאים לטיולים בדרום ומרכז אמריקה, 40% למדינות המזרח הרחוק וכ-15% לאוסטרליה, ניו זילנד ואפריקה. כ-75%  מהתרמילאים הינם בגילאי 21-26.

 

צילום: יח"צ

 

המוצר החדש ביותר ברשת "ריקושט" לקראת עונת התרמילאות 2019 :

סט מוצ'ילה של חברת JACK WOLFSKIN הכולל: מוצ'ילה 65 ליטר שהינה מערכת גב מתכווננת איכותית בעלת רצועות קשירה צידית ותחתונה ופתיחת אמצע רחבה בנוסף לפתיחה העליונה + תרמיל 16 ליטר + שקית מיחזור. מחיר – 799 ש"ח במקום 999 ש"ח.

 

טיפים לאריזת "תרמיל בטוח"

  1. לגברים מומלץ לארוז את מרכז הכובד שני שליש מגובה התיק.

  2. לנשים מומלץ לארוז את מרכז הכובד חצי מגובה התיק.

  3. מומלץ לא לשים דברים כבדים בחלק התחתון מאד (ב-10% התחתונים) ולא בחלק העליון (10% העליונים) וכן לא בצד החיצוני (זה שרחוק מהגב), בכדי שהתרמיל לא ימשוך את הגב ואת הגוף לאחור. הדברים הכבדים צריכים להיות כמה שיותר קרובים לגב.

  4. מומלץ להיעזר באמצעי כיווץ שונים כגון: שק כיווץ ופתרונות אריזה PACK IT.

  5. מומלץ להשתמש בכיסוי לתרמיל, כהגנה מפני: גניבות, גשם והגנה על התרמיל מפני פגיעות וגם כאופציה להגדלת נפח התרמיל, בכך שאורזים ציוד בחלל בין התרמיל לכיסוי. (לפעמים לקראת החזרה לארץ מצוידים עם מתנות ואין מספיק מקום בתוך התרמיל).

  1. חשוב שיהיה בתרמיל מכשיר לוויני של MAGNUS שיאפשר לכם 100% קליטה בחירום ובשגרה בכל מקום בעולם (תחת שמיים פתוחים) כולל חיבור לחמ"ל בחירום 24/7.

  2. התאמה של מערכת הגב של התרמיל- רצוי ללמוד אין לכוונן את מערכת הגב עוד בארץ כדי להימנע מלעשות זאת בשטח.

  3.  

צילום: יח"צ

 

טיפים לתרמילאים בתחום הבריאות

  1. לקראת צאתכם למסע ארוך וודאו כי בריאותכם תקינה על ידי בדיקות מקדימות אצל רופא שיניים ורופא המשפחה. את טיפולי השיניים כדאי לסיים לפני היציאה למסע.

  2. קבלת חיסונים יש לתכנן מראש כיוון שלא כל החיסונים ניתנים בפעם אחת ולעיתים יש לחכות פרק זמן בין חיסון לחיסון.

  3. אם אתם צרכני תרופות קבועות מומלץ להצטייד באריזות המקוריות של התרופה כי לעיתים השמות המסחריים של התרופות שונים ממדינה למדינה. או במרשם עם השמות הגנריים של התרופות על מנת להקל את השגת התרופות ולהוכיח צריכתם החוקית.

  4. במרפאה בה תחוסנו תוכלו להצטייד ברשימה מעודכנת של מוסדות רפואיים מוכרים בארצות אליהן תטוסו, באם תזדקקו לקבלת יעוץ וטיפול רפואי.

  5. מחלת גבהים- בהתייעצות עם רופא יש ליטול כדורים למניעת מחלת גבהים. תסמיני המחלה: קוצר נשימה, עייפות, אפתיה, כאב ראש, ראייה כפולה, סחרחורת, בלבול, חרדה, אובדן תאבון ולעיתים הקאה. בהופעת אחד או יותר מהתסמינים יש לפנות לייעוץ רפואי מיידי.

  6. חומרים דוחי יתושים אינם מיועדים רק למניעת אי נוחות כתוצאה מגירודים, אלא גם להגן על עצמנו מפני מחלות שמעבירים היתושים בעקיצות כגון: "מלריה" "קדחת המח היפאנית" ועוד.

  7. מים מינרלים רצוי לקנות בבקבוק עם פקק סגור הרמטי בניילון, כדי להימנע מזיופים.

  8. היפותרמיה- במקרה של גשם עשו כל מאמץ להישאר יבשים ולהגן על הציוד שברשותכם. הצטיידו במעיל, מכנס נגד גשם וכיסוי תיק. בנוסף מומלץ להצטייד בשמיכת מילוט לצורכי הישרדות ועזרה להפחית את אובדן חום הגוף.

  9. חשוב לקחת אתכם פנקס חיסונים שמציין את הרגישויות שלכם ואת החיסונים שקיבלתם.