כותרות אחרונות
Search

בכירי הנהלת חברת שסטוביץ' חגגו אירוע סטייל בית המלוכה, לרגל השקת סדרת הזהב של מותג התה פומפדור

מסיבת תה  סטייל מלכת אנגליה

בכירי הנהלת שסטוביץ', ביניהם:  סתיו יואלי –  מנהלת חטיבת המזון, נגה בנר – מנהלת השיווק ואמיר גוטמן – מנהל השיווק של מותג פומפדור, חגגו אירוע סטייל בית המלוכה, לרגל השקת סדרת הזהב של מותג התה פומפדור.

האירוע נערך בנווה צדק בתל-אביב, במבנה שעוצב בסגנון ארמון אנגלי, שהתקיים בשעה 5 – שעת התה המסורתית.

 

במסגרת האירוע  נחשפו  האורחים  לתרבות העשירה של מסיבות התה הנהוגות בבית המלוכה האנגלי. האורחים נהנו מקוקטייל ישיבה על ספות בסגנון המלכה אליזבת, עם  מיני עוגיות ועוגות  בשלל טעמים, צבעים  וצורות, וכמובן – תה,  שנשפך כמו מים אל כוסות מעוצבות כיאה למעמד.

מימין לשמאל – נגה באנר , אמיר גוטמן וסתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון של חברת שסטוביץ' – צילום – גיא יחיאלי

סתיו יואלי – מנהלת חטיבת המזון פתחה את האירוע וגילתה כמה מסודות התה: "יש המספרים כי מקור שתיית התה התחיל מבודהה שגילה את עלי התה כאשר אלו נפלו לתוך כוס מים ששתה כשישב ועשה מדיטציה".

 

לדבריה: "לאירופה התה הגיע רק במאה ה-17 שם נמכר במכירות פומביות והפך לפופולרי בקרב בני האצולה ובעלי הממון בשל מכירו הגבוה. סחר התה היווה גורם משמעותי ביצירת קשרים בין מזרח ומערב. בסין שימשו עלי התה כתחליף למטבע ולאחר מכן הפך למשקה עממי."

 

אמיר גוטמן – מנהל השיווק של מותג פומפדור : "נהוג לספר כי שעת התה הומצאה באנגליה ע"י הדוכסית מ.ב.ד פורד, שמדי יום נתקפה חולשה בסביבות השעה 17:00 ובכדי לצלוח את השעה הקשה, הנהיגה את טקס התה והוסיפה ליד משהו קטן ומתוק."  עוד עדכן  גוטמן: "סדרת התה השחור החדשה של המותג פומפדור כוללת 3 טעמים חדשים ועשירים – קלאסי, ארל גריי ולימון."